Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@dobbis ;)

20190829_195624_5d6826a4ddf2b342fc73cb4c.jpg


20190829_195727_5d6826a7e087c32e41d44e27.jpg


Insåg just att jag glömde ställa dit stol nr 4 innan jag tog bilder, men ni kan nog föreställa er hur det ser ut :D
 
Puh, när mamma varnade för att allt syns på ett svart bord så menade hon verkligen att ALLT syns på ett svart bord! Det är det enda negativa med våra nya möbler, men det är nog bra träning för mig som pedant att vänja mig vid att där kan få ligga ett dammkorn eller tre i några dagar utan att världen går under :D
 
Puh, när mamma varnade för att allt syns på ett svart bord så menade hon verkligen att ALLT syns på ett svart bord! Det är det enda negativa med våra nya möbler, men det är nog bra träning för mig som pedant att vänja mig vid att där kan få ligga ett dammkorn eller tre i några dagar utan att världen går under :D

Vet vad du menar! Vi har svarta sängbord, en stor svart byrå och jag har ett svart skrivbord :cautious:
 
Det här bordet är lite blankt också, bara så att man verkligen ska se minsta lilla dammkorn!

Suck, det ska bli skönt med höst & vinter så man slipper se sina möbler i dagsljus så ofta :laugh:

Ja ibland ångrar jag valet av grått golv i hallen. Det kommer in en hel del ljus från ytterdörren och ALLT syns där då. Och som du vet har vi en ganska stor hund som går in och ut som hon vill mer eller mindre :cautious::p
 
Jag söker en hylla med utdragslåda att ha bredvid sängen istället för sängbord men hittar inget, någon som vet var jag kan hitta någon? Lådan ska vara stor nog att rymma ett par tidningar typ dam.
 
Vi har jättefula rör för vattenvärmesystemet som går från golv till tak i ena hörnet i vardagsrummet. Vi skulle vilja dölja dem lite och köpte i ett infall i blomsterbutiken en klätterväxt vi tänkte kunde bo där. Och klättra och dölja.

Har ni några tips på hur man snyggast placerar växten och i/på vad?

Eller smarta andra lösningar för att dölja dem kanske?
 
22F7ADC4-1E65-4D7E-A3BA-C51295A4E4A0.jpegHar så fina blommor i trädgården som jag kunde inte hålla mig från att ta in i vår hall!:) Är kul att försöka hitta nått efter säsong att sätta i vasen! Brukar hinna med påskris, blommor, vass, granris bl.a.:up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
381
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
671
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 298
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 299
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp