Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20191214_215045245.jpg
 
Svår plats att fota. :D FYI så brukar inte växterna vara där och väggen ska få bröstpanel av pärlspont, troligtvis berlinerblå eller så blir trappan blå och väggen ton i ton på något vis. Finns ingen plats för taklampa i hallen uppe, ni ser ju utvecklingspotentialen i ljussättningen. ;)
IMG_20191214_215249788.jpg
 
Jag sitter och funderar på om jag ska tapetsera hela läggan i ngn dov bordellig tapet. Problemet är bara att jag troligen kommer få epilepsi då pga att köksdelen också är tapetserad 😅 Isf känns det som att jag måste riva den tapeten ...

4503D3CC-0FD0-4B82-A6F1-2F401B52EA23.jpeg


Alternativet är att måla om i en mörkare teal-nyans...?
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag sitter och funderar på om jag ska tapetsera hela läggan i ngn dov bordellig tapet. Problemet är bara att jag troligen kommer få epilepsi då pga att köksdelen också är tapetserad 😅 Isf känns det som att jag måste riva den tapeten ...

Visa bifogad fil 42119

Alternativet är att måla om i en mörkare teal-nyans...?
Fondvägg skulle jag vilja föreslå isåfall! Kanske väggen med fönstret? Då behöver du inte ändra något i köket om de liknar varandra utan det passar 🤔:love:

Tillägg: Ej opartisk då jag älskar ditt kök :angel:
 
Har ngn stark aversion emot fondväggar 😅🤷🏼‍♀️
Kanske blir att måla om...
Snygg tapet :love: Våga köra hela rummet. Du kommer inte att ångra dig.
Jag tycker ibland att det blir lite ängsligt med bara en fondväg.
Om inte, ta en färg som finns i tapeten och måla resten med. Det kan också bli snyggt.

Bw, min påfågeltapet som jag har i sovrummet är en fondtapet.
Jag valde dock att använda den i hela rummet. Kanske magstarit för någon, vad vet jag. Själv är är jag helnöjd.. :up:
 
Okej...

Förvaring i badrum?!
Behöver få in handdukar, schampoo osv för att kunna få loss förvaring i tvättstugan för sängkläder istället.
Vad ska man ha?
Vi har relativt "steril" inredningssmak här hemma och badrummet går i vitt och svart med gråa klinkerplattor på golv, vitt kakel på väggar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
402
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
684
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 495
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 357
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp