Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åhléns Reactive Grå är det :love:
Åhå, den såg lik ut den jag tänkte på.
3904c189-a681-4008-99f1-423d038f639a.jpg

Fast inga prickar då, nu när jag tänker på det. Jag gillar RAW :love: (finns även i brunt och grönt etc.)
Plus så är din glansig insåg jag nu.
 
Gillar du den kan jag rekommendera dig att titta på Broste Nordic Sand och en serie från Duka, Rustic, som finns bla på Citygross. Jag mixar de två serierna för jag tycker det är lite roligt att ha udda dukning men ändå i samma stil. En annan är Lene Bjerres Amera men jag har inte köpt något från den (ännu...).
Vilka fina serier! Jag köpte fyra skålar från Åhléns serie, men köpte gröna djuptallrikar från en helt annan serie också, min plan är att ha max fyra av varje färg/serie och dels ha grejer som passar bra ihop och dels kunna blanda friskt. Då slipper jag byta ut en hel servis om jag blir less på den. :laugh:
 
Vi tog vårt förnuft till fånga, tror jag, och köper denna soffa. Den finns i ljusbeige och ljusgrå också som är såååååå fina :arghh: VILL HA! Men de kändes lite väl ljusa för att det skulle vara praktiskt som hundägare och förhoppningsvis så småningom föräldrar. Så vi tror det blir smartast med mörkt, även om den inte är lika fin som de ljusa.

E57CA393-6675-4D41-A0EA-CB461F61027A.jpeg
 
Vilka fina serier! Jag köpte fyra skålar från Åhléns serie, men köpte gröna djuptallrikar från en helt annan serie också, min plan är att ha max fyra av varje färg/serie och dels ha grejer som passar bra ihop och dels kunna blanda friskt. Då slipper jag byta ut en hel servis om jag blir less på den. :laugh:

Det är supersnyggt! Det jag gillar med Åhléns serien också är att alla ser olika ut. Så även om det är samma serie så är vissa lite ljusare och andra lite mörkare, vissa släta och andra lite fläckiga. Supersnyggt!
 
Är det RAW? Jag har inget från dem men jag gillar verkligen dem också :love:
Ikea har en liknande serie också. Tyvärr har den snyggare färgen (enligt min åsikt) utgått och blivit ersatt av en mer sandfärgad. Har stora tallrikar, assietter och serveringsfat av den serien som jag kombinerat med djupa skålar från Åhléns reactive.
 
Jag är nog lite koko 🕊 för jag smög just runt i lägenheten, ned till källaren och sedan upp i lägenheten igen.
I jakt på en låda.
Eh, ja bara en trälåda :angel:
Men min pappa har några fina gamla trälådor och jag var liksom sugen på att prova ha en av dem till mina krukväxter att stå på, såhär kl 01 på natten :angel:
20200425_011034.jpg

Hittade en i precis lagom storlek :up: Men blev lite osäker om krukväxten passar där, nu hamnar de ju på typ samma höjd (dvs de översta bladen på krukväxterna hamnar på samma höjd) och det är väl snyggare när de är olika höga 🤔 Eller vad tycker ni?
 
Jag är nog lite koko 🕊 för jag smög just runt i lägenheten, ned till källaren och sedan upp i lägenheten igen.
I jakt på en låda.
Eh, ja bara en trälåda :angel:
Men min pappa har några fina gamla trälådor och jag var liksom sugen på att prova ha en av dem till mina krukväxter att stå på, såhär kl 01 på natten :angel:
Visa bifogad fil 49546
Hittade en i precis lagom storlek :up: Men blev lite osäker om krukväxten passar där, nu hamnar de ju på typ samma höjd (dvs de översta bladen på krukväxterna hamnar på samma höjd) och det är väl snyggare när de är olika höga 🤔 Eller vad tycker ni?
Jag tycker olika är snyggast men gillade även trälådan.
 
Jag är nog lite koko 🕊 för jag smög just runt i lägenheten, ned till källaren och sedan upp i lägenheten igen.
I jakt på en låda.
Eh, ja bara en trälåda :angel:
Men min pappa har några fina gamla trälådor och jag var liksom sugen på att prova ha en av dem till mina krukväxter att stå på, såhär kl 01 på natten :angel:
Visa bifogad fil 49546
Hittade en i precis lagom storlek :up: Men blev lite osäker om krukväxten passar där, nu hamnar de ju på typ samma höjd (dvs de översta bladen på krukväxterna hamnar på samma höjd) och det är väl snyggare när de är olika höga 🤔 Eller vad tycker ni?

Jag hade satt blomman i lådan istället för ovanpå :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
385
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
673
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 322
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 313
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp