Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag velar över tapeter till arbetsrummet, Jag gilla mönstret till höger bäst, men färgen till vänster bäst.

A6244914-4335-45B0-ADA4-529B575F9CED.jpeg
 
Många bud! :D De är fina alla tre. Jag önskar att jag hade upptäckt den översta till höger innan vi tapetserade i sovrummet. Den hade varit jättefin där. Kanske att den kan bli lite blek i arbetsrummet, som jag nog har tänkt mig att jag vill att det ska gå i blått.

Det lutar nog mest åt Willow pga att jag tror att den gör sig bäst i rummet som har både dörr, altandörr, fönster, bokhyllor m.m. I andra hand den som mina whippetar röstar på - Brer Rabbit.
 
Jag tänker att alla tre redan har bevisat sig vara tidlösa - men jag förstår vad du menar. :D
Klassiska, men jag tror den stilen på mönster som i första bilden gått upp och ned lite i popularitet fast man kan nog säga att alla tre är tidlösa. Det svåra är tycker jag är att försöka avgöra hur det kommer bli när ett helt rum är tapetserat med mönstret. Kanske finns exempelbilder?
 
Många bud! :D De är fina alla tre. Jag önskar att jag hade upptäckt den översta till höger innan vi tapetserade i sovrummet. Den hade varit jättefin där. Kanske att den kan bli lite blek i arbetsrummet, som jag nog har tänkt mig att jag vill att det ska gå i blått.

Det lutar nog mest åt Willow pga att jag tror att den gör sig bäst i rummet som har både dörr, altandörr, fönster, bokhyllor m.m. I andra hand den som mina whippetar röstar på - Brer Rabbit.
Då är bara frågan vilka är Willow och Brer Rabbit :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
376
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
666
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 247
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 248

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp