Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
37E3C371-8F8E-478F-9431-20F9BF513730.jpeg

Eftersom att jag är helt utan självkontroll har jag börjar riva tapet i hallen. Till mitt försvar höll den på att lossna av sig själv på flera ställen... den gula som är under verkar sitta bra och är betydligt roligare än den bruna över, så jag tänkte försöka plocka fram den tillfälligt :D
 
Vi har byggt ett fritidshus😊. Det har varit en massa tjafs, en hel del fel, stora förseningar och blivit mycket dyrare än planerat. Men nu är huset klart och häromdagen kom flyttlasset. Jag har valt alla möbler i förväg(för ett år sedan ...de har stått magasinerade sedan i oktober pga förseningar ...) vilket inte varit det enklaste med bara ritningar att gå efter. Men ni är nästan allt på plats och jag är faktiskt otroligt nöjd. Det blev precis som jag tänkt.
Det saknas ju personliga detaljer såklart- men vi ska ju ha något att göra resten av livet också!
 

Bifogade filer

  • 31943CA2-8B7C-4033-A0E1-018D4605E319.jpeg
    31943CA2-8B7C-4033-A0E1-018D4605E319.jpeg
    92,5 KB · Visningar: 232
Vi har byggt ett fritidshus😊. Det har varit en massa tjafs, en hel del fel, stora förseningar och blivit mycket dyrare än planerat. Men nu är huset klart och häromdagen kom flyttlasset. Jag har valt alla möbler i förväg(för ett år sedan ...de har stått magasinerade sedan i oktober pga förseningar ...) vilket inte varit det enklaste med bara ritningar att gå efter. Men ni är nästan allt på plats och jag är faktiskt otroligt nöjd. Det blev precis som jag tänkt.
Det saknas ju personliga detaljer såklart- men vi ska ju ha något att göra resten av livet också!
Wow! Så otroligt snyggt, stilrent och precis i min smak! Du kan få inreda mitt nästa hem om du vill :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
370
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
665
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 193
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
6
· Visningar
923
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp