Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
272F05A6-294A-4F72-8570-7C0CA9FB1221.jpeg

Nya mattan på plats. Bara fula väggen som ska målas vit.
 
Håller på att upprätta en musikhörna i vardagsrummet och har skaffat ett sideboard/litet skrivbord att ha vinylspelaren på. Älskar redan sladdgömman som finns i bordet!
Tavlorna ska flyttas och ersättas med någon av våra gitarrer och typ konsertaffischer.

new_desk_by_liminalitet_ddq5i1i-pre.jpg
 
Det här var svårare än jag trodde! Kör verkligen ingen stil rakt igenom utan saker jag tycker är fina/kul...
Men, kommer köpa nya ramar och köra svart/guld på resten av väggen med, passade inte med vitt.
IMG_20200211_192800_965.jpg
 
Jag klurar på vad vi ska göra med vårt allrum på övervåningen. Det är ett rätt stort utrymme egentligen, men mycket vinklar, vrår och dörrar. Har lagt in lite bilder i de följande inläggen som visar hur det var stylat vid visning, men jag tänker att det kan finnas något ännu bättre sätt att fixa en tv-hörna, eller kanske något helt annat som vi inte tänkt på? Och vad gör man med det där lilla utrymmet vid trappen? Jag behöver ALLA idéer jag kan få!

IMG_7653.jpeg
 
Jag har loppisfyndat igen! 😍

5A1BBE4C-D536-4533-82CD-BFD6F814671D.jpeg


Liten trälåda som det nu bor pärlhyacinter, krydda och pelargonstickling i och en stor soppskål som blåbärsris och tulpaner huserar i. Hittade även en stor gammal trälår som ska stå på altanen i sommar med massa pelargoner i är tanken. Älskar att loppisfynda!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
357
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
647
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 054
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
2
· Visningar
379
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp