Inskrivningsbesök

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

topofthemorning

Jag har fått tid för inskrivning på barnmorskemottagningen. Jag har inte skrivit in mig förut och undrar lite... Det jag undrar mest över är blodprov :eek: Tar de venprover eller stick i fingret??? :crazy: Venprov va??? :(
 
Sv: Inskrivningsbesök

Stick i armvecket. Det känns som om dom tar 4 liter blod, men det var bara två rör. Jag fixar inte att titta, så jag kollade på utsikten och babblade febrilt om allt jag kom på... Men jag överlevde!
 
Sv: Inskrivningsbesök

Venprov... :eek: Jag bryr mig inte om blodet utan det är nålen :eek: Utbildad undersköterska och har inget emot att sticka nålar i andras armar, men när någon ska sticka mig blir jag svimfärdig. Som tur är ska nog sambon med så då får han hålla mig i handen :love:
 
Sv: Inskrivningsbesök

Nålen stör inte mig - här är det blodet... :crazy:

Sedan är man så fin i armvecket efteråt, ser ut som om man är helt misshandlad (och jag som har så fina synliga ådror! Dax för BM att skaffa glasögon tror jag...)
 
Sv: Inskrivningsbesök

Ja, det är inte kul att vara helt blå i armvecket... Ont kan det ju göra också :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har skrivit på kontrakt på en hyresrätt och ska nu sälja min bostadsrätt. Jag har två uppskjutna reavinstbeskattningar från tidigare...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 696
Senast: Dentaku
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
484
Senast: IngelaH
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 420
Senast: Blyger
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 478

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp