Bukefalos 28 år!

Inspiration och tips på övningar önskas!

Sv: Inspiration och tips på övningar önskas!

Nåt du kanske redan gör:

Jag låter deltagarna själva skriva ner vad de vill ha ut av kursen och lägger framförallt teorin utifrån deras skriva lappar.
Sen märker jag att när pudelägaren och labradorägaren skriver att de vill "ha en trevlig och allmänlydig hund" så menar de inte samma sak. Att man som tränare verkligen försöker ta vara på deltagarnas åsikter.

Sen är jag även rallylydnadsintuktör, som många redan nämnt är det en väldigt lättsam form av träning att lägga in moment därifrån.
 

Liknande trådar

F
Övr. Hund På min klubb har vi cirka 15 aktiva instruktörer. Ändå erbjuder vi inte mer än kanske en vardagslydnad grund/fortsättning per år. Ingen...
Svar
18
· Visningar
1 456
Senast: mackan
·
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 204
Senast: TeamLundVer
·
Övr. Hund Jag har gått valpkurs i ett par veckor nu (idag var gång 4 av 6) hos brukshundklubben. Har från första start känt att det inte känns...
2
Svar
23
· Visningar
5 523
Senast: vallhund
·
J
Övr. Hund Jag känner mig som världens sämsta hundägare som inte klarar av min egna hund! Vi köpte han när han var 7 månader, han kastrerades ett...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp