Inspirationsfilmer AR

@Tora visst är den bedårande??!! :love: Jag må aldrig fått tränat för Bränna-Karin men jag bär hennes välsignelse genom att bära hennes riddräkt :love: Uppsydd av Englands hovskräddare och bland de finaste sömnadsverken jag har sett. Döm min förvåning när den passade mig som den var skräddarsydd!!! :eek:
Oj! Nog för att den såg fantastisk ut (tänkte att den kanske var sydd speciellt till dig) men aldrig att jag kunde ha anat att det var sådan kvalité!!

Helt otroligt att den passade så perfekt på dig. Ibland undrar man ju......

(Såg att det smugit in en :sneaky: I mitt förra inlägg till dig. Har inte en aning hur den smet med där men den skall INTE vara med :))
 
Kl

Är det inte kanske så att olika skolor om de tolkas som jätteviktiga ifråga om skillnader en del brinner för att insistera på och vill framhäva som Skolan Som Gäller osv , egentligen handlar om ngt annat hos många , dvs en osäkerhet var man ska befinna sig och tillhöra sig som ryttare utifrån vad man kan/känner sig trygg att man kan/vet i grunden osv ? Dessa ryttare söker efter ngn slags identitet som bottnar i ngn grundosäkerhet i sak?

Med det inte sagt att man behöver välja en exakt linje eller skola , utan en reflektion av vad jag tycker mig se i många såna här och liknande trådar om träning, oavsett just nu Ar som skola .

Det är sällan skolan i sak som är grejen , som ffa @Damsadelsryttarinna klokt illustrerat i sammanhanget .
 
Jag tror att man (läs jag) i tråden får upp ett par skygglappar så det blir svårt att se nåt annat än sitt. MEN, med ett steg tillbaka idag kunde jag faktiskt se att vi trots tränartjat alltför ofta rider i ett undertempo (jaa halleluja!). Så idag var det baske mig fokus att trampa på! Stackarna undrade väl vad som tog åt matte :p
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 213
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 797
Senast: tuaphua
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 886
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp