Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
@SkorpSmulan - visst är det svårt! Helt plötsligt känns det som att saker står på spel :cautious:
Man får bara våga ändå! Säger som @stjarnhimmel - massa bra formuleringsexperter här, nyttja det! Så kan man låtsas som att man själv inte hörde av sig sen, eller nåt :angel:
 
Vad skriver man då till någon som man nästan dissat pga för ung men spenderat 20 trevliga timmar tillsammans med, varav sista halvtimmen lite awkward tyst och skiljdes med ett "vi får höras" från honom?
 
Fuck nu hörde sig strulet av som jag nästan lyckats koppla bort :banghead: kan ju inte motstå har ju känslor där fast jag inte borde. Han är på väg i taxi och jag vill ju inget hellre fast jag vet det slutar m sårade känslor och tomhet hur dum är man?
 
Fuck nu hörde sig strulet av som jag nästan lyckats koppla bort :banghead: kan ju inte motstå har ju känslor där fast jag inte borde. Han är på väg i taxi och jag vill ju inget hellre fast jag vet det slutar m sårade känslor och tomhet hur dum är man?
Usch, sånt är alltid svårt. Alltid extra krångligt när en VET att en inte borde, men så gärna vill ändå :/

Hur känns det idag?
 
Det lutar åt att han som verkar så trevlig som jag skrivit med längst sätter sig på ett flyg och hälsar på i mitten av november! Han verkar jordnära och vi är överens om att det är smart att börja med att man bara tar en fika eller en öl eller nåt första gången man ses, och inte planerar in en heldag. Man vet ju inte om man klaffar i verkligheten. Han har vänner här i stan, så han kan passa på att träffa dem också. (Och kanske gå på fler dejter, vad vet jag ) Det känns både bra och dåligt att han bor långt bort, för om det är så att vi faktiskt klickar på ett bra sätt så kommer det att bli naturligt att vi går långsamt fram eftersom vi inte kommer att kunna ses "hela tiden". Och det känner jag att jag kan behöva för att inte drabbas av kalla fötter. Det dåliga är väl typ samma sak, avståndet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 378
Senast: Fetaost
·
Juridik & Ekonomi Vi ska såklart kolla med bolagen, men mitt går inte att nå idag. Både jag och maken har inkomstförsäkring och har därför känt oss ganska...
Svar
13
· Visningar
752
Kropp & Själ Tog en spontan semesterdag idag och har gått hemma i hettan och fnulat lite. Jag närmar mig 40, har alltid jobbat heltid+, jobbar alltid...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 253
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Lyckades äntligen idag komma iväg till Ulriksdalsslottsträdgård och har köpt så fina blommor till balkongen. Ska resa bort i morgon men...
Svar
9
· Visningar
514
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp