Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha nej det var mer ett konstaterande :)
Sheesh. Här har du en het 30-åring som spelar både cello och klarinett. Tyvärr har jag sambo, men med den där attityden hade du inte fått komma till ändå.

Alltså vad är det med de män som med jämna mellanrum dyker upp här och tror att deras blotta existens ska få alla (i deras ögon säkert desperata) kvinnor att formligen kasta sig över dem? Och sedan när de inte får någon respons (pga fel arena, fel attityd och noll ansträngning) så är det KVINNORNA det är fel på?
 
Sheesh. Här har du en het 30-åring som spelar både cello och klarinett. Tyvärr har jag sambo, men med den där attityden hade du inte fått komma till ändå.

Alltså vad är det med de män som med jämna mellanrum dyker upp här och tror att deras blotta existens ska få alla (i deras ögon säkert desperata) kvinnor att formligen kasta sig över dem? Och sedan när de inte får någon respons (pga fel arena, fel attityd och noll ansträngning) så är det KVINNORNA det är fel på?
Ta det inte så allvarligt, det är ju bara på skoj! Lite självdistans är bra ibland ;)
 
Vet du vad, om du inte kan se det själv så känns det rätt hopplöst att försöka förklara det faktiskt. Men du kan börja med att läsa om mitt första svar till dig!
Det där köper jag inte, det är bara ett försök till bortförklaring för att du inte har belägg för det du säger... men skit samma, om du tycker jag har tråkig attityd betyder det bara att du inte förstår min ironi och att du inte känner mig. Försök se bortom horisonten lite :)
 
Det där köper jag inte, det är bara ett försök till bortförklaring för att du inte har belägg för det du säger... men skit samma, om du tycker jag har tråkig attityd betyder det bara att du inte förstår min ironi och att du inte känner mig. Försök se bortom horisonten lite :)
Nej, det handlar om att jag INTE ORKAR försöka förklara för ännu en man varför hans existens inte automatiskt är guds gåva till kvinnan. Marcus, istället för att slå ifrån dig kritiken genom att påstå att det handlar om att jag inte förmår att se din ironi, så försök istället ta till dig något av det jag säger. Titta på hur många som har gillat mitt första svar till dig. Tror du att det kanske kan tyda på att det finns fler som håller med om att det sätt på vilket män med jämna mellanrum dyker upp på det här forumet och sedan blir förvånade (och/eller kränkta) när de inte får den uppmärksamhet de tycker att de förtjänar, är något tröttsamt? Och att det kanske inte gör dig några tjänster om du verkligen vill använda Buke till att få kontakt med kvinnor?
 
DU letar tjej på ett forum som INTE är ett dejtingforum. Om du vill framstå som dejtbar trots att du är på fel ställe med bedrövlig attityd så är det DU som ska anstränga dig. VI är inte särskilt imponerade eller intresserade av snubbar som kommer hit för att ragga.
Jag gör ju vad jag kan.... men säkert gör jag fel :) Kanske får satsa på att dejta en häst istället :)
 
Nej, det handlar om att jag INTE ORKAR försöka förklara för ännu en man varför hans existens inte automatiskt är guds gåva till kvinnan. Marcus, istället för att slå ifrån dig kritiken genom att påstå att det handlar om att jag inte förmår att se din ironi, så försök istället ta till dig något av det jag säger. Titta på hur många som har gillat mitt första svar till dig. Tror du att det kanske kan tyda på att det finns fler som håller med om att det sätt på vilket män med jämna mellanrum dyker upp på det här forumet och sedan blir förvånade (och/eller kränkta) när de inte får den uppmärksamhet de tycker att de förtjänar, är något tröttsamt? Och att det kanske inte gör dig några tjänster om du verkligen vill använda Buke till att få kontakt med kvinnor?
Men det är ju faktiskt inte alls så jag ser mig heller, verkligen inte... jag försökte mig på lite humor, men nog fel ställe för det :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 378
Senast: Fetaost
·
Juridik & Ekonomi Vi ska såklart kolla med bolagen, men mitt går inte att nå idag. Både jag och maken har inkomstförsäkring och har därför känt oss ganska...
Svar
13
· Visningar
752
Kropp & Själ Tog en spontan semesterdag idag och har gått hemma i hettan och fnulat lite. Jag närmar mig 40, har alltid jobbat heltid+, jobbar alltid...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 256
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Lyckades äntligen idag komma iväg till Ulriksdalsslottsträdgård och har köpt så fina blommor till balkongen. Ska resa bort i morgon men...
Svar
9
· Visningar
514
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp