Inte en dagbok

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltid lika svårt att komma på en passande rubrik. Men jag får inte riktigt se detta som en dagbok helt och hållet för det blir inte bra.
Men jag vill ändå dela med mig av mina framsteg. Inom flera områden i livet. Sakta men säkert går det.

Du ska till sjukvården, vilket är ett måste. Och det är inte högsäsong för RS. Så ta du med henne.

Och att M vill träffas efter din efterkontroll? Jag blir fan mörkrädd. Det är först då han vill ses eller? Så att han kan få ligga lite?
Vilket värdelöst vider han är om det är det han är ute efter och enda han vill ha, värdesätt dig högre än så @Karamellen. Hade han varit normal hade han ju inte enbart velat ses när den är gjord lixom. urk. Hoppas du får tag på sponsorn idag så du får den hjälp du behöver <3.

Nu är inte jag någon tankeläsare men nja är mig han vill träffa. Och jag vet inte ens vad jag vill. Om de ska träffas eller inte. Det beror på hur han är.
Är han pappa har han rätt att träffa sitt barn.

Varför ville DU vänta tills efterkontroll? Snälla börja inte om med dina destruktiva beteenden. Du har en dotter som behöver dig.

Försök lösa sakerna runt henne först innan du "ligger runt" förlåt men hittade inget bättre ord just nu.

Är han pappa har han rätt att träffa sitt barn.

Varför ville DU vänta tills efterkontroll? Snälla börja inte om med dina destruktiva beteenden. Du har en dotter som behöver dig.

Försök lösa sakerna runt henne först innan du "ligger runt" förlåt men hittade inget bättre ord just nu.
Har han erkänt faderskap och gjort några som helst försök att träffa barnet?

Enligt ts ville han träffas. Oklart om han ville träffa barnet. Erkänna faderskap ska inte göras utan test. Ts ville inte ta med barnet
Han ville träffa TS inte sitt barn vad jag förstår, det är ju knepigt att anklaga TS för att undanhålla barnet när det inte ens är efterfrågat på någon som helst nivå. och det behövs inget test för att erkänna ett faderskap. Det är bara att ansöka på skatteverket, det är sedan upp till modern/den som fött barnet att godkänna eller ej.

Han ville träffa TS inte sitt barn vad jag förstår, det är ju knepigt att anklaga TS för att undanhålla barnet när det inte ens är efterfrågat på någon som helst nivå. och det behövs inget test för att erkänna ett faderskap. Det är bara att ansöka på skatteverket, det är sedan upp till modern/den som fött barnet att godkänna eller ej.
Ansöka om att man är pappa till ett barn som man inte vet man är pappa till låter osmart. Det finns fler val om vem som kan vara det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Mamma
  • Vägskäl
  • Ofrivillig ensamhet
  • Alkohol

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund