Inte en dagbok

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltid lika svårt att komma på en passande rubrik. Men jag får inte riktigt se detta som en dagbok helt och hållet för det blir inte bra.
Men jag vill ändå dela med mig av mina framsteg. Inom flera områden i livet. Sakta men säkert går det.

Tror du det? Jag ser det inte själv så alls. Men ofta är det svårare tycker jag att se förändringar på sig själv än på andra.
Hoppas du har rätt!

Och jag borde verkligen göra mer nytta idag. Flytta en del ris bland annat som är helt i vägen. Med mera. Det måste jag göra idag.
Men förkylningen, nätterna och allt annat.
Vill just nu bara sova. Ammar just nu. Bebis ser så fridfull ut
Ge dig chansen att vila, med förkylning i kroppen är det behövligt ❤️

Haha dessutom jävla äckligt uttryck om sin partner 😂😂 hade jag varit man och min partner uttalat sig på ett forum om huruvida jag ”läcker” eller inte hade jag blivit sjukt äcklad. Haha så bisarrt.
Ja jag insåg det men huruvida något är säkert eller inte utifrån någon egen situation vet ju vederbörande bäst själv, därav jag ville dra en gräns om hur f*n det var nogdiskuterat kring mitt. End of story.

Ja jag insåg det men huruvida något är säkert eller inte utifrån någon egen situation vet ju vederbörande bäst själv, därav jag ville dra en gräns om hur f*n det var nogdiskuterat kring mitt. End of story.
Fast det kan du ju aldrig veta.
Mvh
Mamma till ett barn med avbrutet samlag som preventivmetod i många många år. Håller med övriga, smaklöst mot både din sambo och mot ts att skriva det du skrev..

P hotar med att anmäla mig. Han har inte bestämt sig än vad gäller det.
Det är som att få knivhugg i sig. Så känns det.
En dag i sänder.
Anmäla dig för vad? Till socialen eller liknande? Där har du ju redan en process i rullning och kontakt med vården. <3

Jag förstår verkligen inte vad han vill med ert förhållande. Hot om anmälan kan vara ännu ett av de där kontrollverktygen.

För övrigt är det ett inte ovanligt beteende. Otaliga är de mammor/pappor som får anmälningar från ex-män mm vid separationer och skilsmässor. Det kan bli så när någon säger nej och markerar sina gränser, då ska den förorättade anmäla.

Mitt förslag: säg ”gör det du” och sen släpp det.

Du hade nog hållit med honom om du viste mer.
Han kör skiten ur dig. När ni bråkade häromkvällen sa du att du märkte det på dottern, att hon kände av din sinnesstämning. Så kan du inte ha det kring henne. Utan honom blir det lugnare för er båda.

Om han var orolig på riktigt för hur din bebis har det hade han anmält det. Nu hotar han bara med det - för att få vadå om han låter bli?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Mamma
  • Vägskäl
  • Ofrivillig ensamhet
  • Alkohol

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund