Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LenaH påpekar att hennes inlägg (#3) postades innan hon fått sin roll.
Myrten skrev att Richard gjort sitt val innan vi läst hennes inlägg (#1)
Så, försöker LenaH påskina att hon minsann inte är Richard?
Vilket inte garanterar att hon inte senare skulle fått reda på att hon blivit vald av Richard (om hon inte är Richard), men ändå.
Det skaver. Det skaver nog faktiskt såpass mycket att jag väljer att kicka igång röstningen.
Blacksmithfarm röstar på LenaH
För jag tror att hennes kommentar om att inte ha fått sin roll kan vara ett sätt att låtsas vara god.
Trycka väldigt hårt tycker jag var att ta iJag misstänker att iaf inte både Q och LenaH är i lyan. Det hade varit alldeles för uppenbart. Ceta verkar vilja trycka väldigt hårt på att Q är ulv. Det tycker jag känns ulvigt (iom att ingen info finns än). Därför:
Elo röstar på Ceta
Sen har jag inte misstänkt både q och LenaH i lyan, det var de jag valde som svar på obligatoriska fråganJag misstänker att iaf inte både Q och LenaH är i lyan. Det hade varit alldeles för uppenbart. Ceta verkar vilja trycka väldigt hårt på att Q är ulv. Det tycker jag känns ulvigt (iom att ingen info finns än). Därför:
Elo röstar på Ceta
Sen har jag inte misstänkt både q och LenaH i lyan, det var de jag valde som svar på obligatoriska frågan![]()
Blir nyfiken på vad du får för tanke kring bara två kandidater i frågan? För mig tänkte jag att det var ett sätt för LL att visa att antalet ”de bad om” inte motsvarade den faktiska lyan, då det ju borde vara lite väl få utifrån antalet lekandeSedan har vi ju det där med att man bara fick skriva två kandidater -vilket jag tyckte var lite mer intressant ändå. Behöver läsa igenom igen och kolla vilka som gjorde det , för nu har jag landat i soffan efter att ha tagit hand om alla djuren och hinner börja läsa igen nu
Kugghjulen känns genomrostade är väl ett bra uttryck för mig just nu
Haha, jag hade garanterat kunnat skriva dem jag hade valt (eller hur det nu var i den här leken, jag har ff inte fattatJag vete sjutton om man ens ska kunna gå på vad folk anser att vilka två man ska välja om man vore ledarvarg till lyan egentligen ? Tror inte en ledarvarg är så ”dum” att direkt visa vem som skulle vara där -jag tänker tvärtom. Att den nog helst nominerar några som inte är där ? Det är ju annorlunda mot vanliga ”vinkningar ” man kan få i lekar med olika frågor som jag minns ? Detta är ju mer direkt på sak så att säga -tycker jag då …
Så vad folk i gemen tänker kanske inte är vad ledarvargen tänker är en förlängning i tanken för mig iaf. Var inne på det tidigare också.
Liksom. Skulle jag , @LenaH och @Niyama vara i lyan bara för att ”alla ”verkar vilja välja oss i majoritet?
Jag fattar att det är DL1. Men ändå ?
Sedan har vi ju det där med att man bara fick skriva två kandidater -vilket jag tyckte var lite mer intressant ändå. Behöver läsa igenom igen och kolla vilka som gjorde det , för nu har jag landat i soffan efter att ha tagit hand om alla djuren och hinner börja läsa igen nu
Jag menade just dettaBlir nyfiken på vad du får för tanke kring bara två kandidater i frågan? För mig tänkte jag att det var ett sätt för LL att visa att antalet ”de bad om” inte motsvarade den faktiska lyan, då det ju borde vara lite väl få utifrån antalet lekande![]()
Och att det var tydligt att bara två val skulle angesJag bestämmer - TVÅ!
Min tanke i förlängningen är att inte de första valen visar på lyan från ledarvargens inlägg utan att de kan dölja sig i de övriga flervalen så att säga. Om det var begripligt?Jag menade just detta
Och att det var tydligt att bara två val skulle anges
Men det var flera som hade fler![]()
Ah, då är jag med!Jag menade just detta
Ja men det läste inte jag innan jag svarade. Det var ju igår så inget viktigt skulle ju hända. Hade varit annorlunda om det stått två från början i själva valet men det gjorde det ju inte.Jag menade just detta
Det var inte menat mot dig egentligen men har hunnit se att du var en som gjorde det. Jag vill minnas att det var flera?Ja men det läste inte jag innan jag svarade. Det var ju igår så inget viktigt skulle ju hända. Hade varit annorlunda om det stått två från början i själva valet men det gjorde det ju inte.
Jag vete sjutton om man ens ska kunna gå på vad folk anser att vilka två man ska välja om man vore ledarvarg till lyan egentligen ? Tror inte en ledarvarg är så ”dum” att direkt visa vem som skulle vara där -jag tänker tvärtom. Att den nog helst nominerar några som inte är där ? Det är ju annorlunda mot vanliga ”vinkningar ” man kan få i lekar med olika frågor som jag minns ? Detta är ju mer direkt på sak så att säga -tycker jag då …
Så vad folk i gemen tänker kanske inte är vad ledarvargen tänker är en förlängning i tanken för mig iaf. Var inne på det tidigare också.
Liksom. Skulle jag , @LenaH och @Niyama vara i lyan bara för att ”alla ”verkar vilja välja oss i majoritet?
Jag fattar att det är DL1. Men ändå ?
Sedan har vi ju det där med att man bara fick skriva två kandidater -vilket jag tyckte var lite mer intressant ändå. Behöver läsa igenom igen och kolla vilka som gjorde det , för nu har jag landat i soffan efter att ha tagit hand om alla djuren och hinner börja läsa igen nu
Det beror på vem som är ledarvargen. Jag hade aldrig valt er populära, aldrig. För stor risk. Men som sagt så beror det på vem som är ledarvarg. Kan vara någon som älskar stora risker som du och Lena då texDet var inte menat mot dig egentligen men har hunnit se att du var en som gjorde det. Jag vill minnas att det var flera?
Jag ville bara att vi skulle tänka lire mer än bara jaha ! Hon hen eller han är det för den är populär.
Det brukar sällan vara så enkelt. Det ät lite skillnad mot det myntade uttrycket -ser det ut som en ulv så är det en ulv - kan ha varit @LenaH som myntade begreppet men är osäker där