Inte Shakespeare och inte Richard III under parkeringen (Ulvlek)

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Myrten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 922
  • Visningar Visningar 14 873

Bukefalos 30 år!

Jag fick detta, tror det stämmer med Hedinns

DL1 21:00
00:34 Blacksmithfarm röstar på LenaH
18:25 Ceta röstar på qitis
18:46 Emtherlia röstar på Madalisto
18:53 Sryoqwe röstar på Niyama
18:55 bollen_ röstar på Blacksmithfarm
19:01 Elo röstar på Ceta
20:51 fio röstar på bollen
20:55 Madagaskar röstar på LenaH
20:56
LenaH röstar på bollen
20:58 Niyama röstar på Madagaskar
20:59 Mirtai röstar på fio
20:59 Q röstar på squirren
21:00 Lena H ändrar röst till Madagaskar
21:00 Hedinn röstar på Squirren

LenaH 2
qitis 1
Madalitso 3
Niyama 1
Blacksmithfarm 1
Ceta 1
bollen 1
fio 1
Squirren 2

Men om du tror att @Blacksmithfarm är ledarvarg som valt mig till ulv och därefter röstar på mig som hint så vore det ju smartare att rösta på mig för om vi båda är ulvar (enligt ditt resonemang) så får ju jag då två röster istf att du lägger en uddaröst?
Joo, jag vet - jag kom på det sen att det troligen är ulven jag borde röstat på och inte vargen..men då var jag ute på promenad med hundarna så tänkte äsch, det är ju DL1 :o (men det är ju ännu läskigare med andraröst i DL1!!)

Jag fick detta, tror det stämmer med Hedinns

DL1 21:00
00:34 Blacksmithfarm röstar på LenaH
18:25 Ceta röstar på qitis
18:46 Emtherlia röstar på Madalisto
18:53 Sryoqwe röstar på Niyama
18:55 bollen_ röstar på Blacksmithfarm
19:01 Elo röstar på Ceta
20:51 fio röstar på bollen
20:55 Madagaskar röstar på LenaH
20:56
LenaH röstar på bollen
20:58 Niyama röstar på Madagaskar
20:59 Mirtai röstar på fio
20:59 Q röstar på squirren
21:00 Lena H ändrar röst till Madagaskar
21:00 Hedinn röstar på Squirren

LenaH 2
qitis 1
Madalitso 3
Niyama 1
Blacksmithfarm 1
Ceta 1
bollen 1
fio 1
Squirren 2
Ursäkta men :rofl:

Ni kan kalla mig vad ni vill, bara det framgår att det är mig ni omnämner :p

UPPDATERING!

Madalitso var oerhört nöjd med att vara en av de utvalda. Hon skulle vara med och bringa ordning i detta kaos. Landet behövde en kung värdig namnet. Inte som den nuvarande – gift med en tvivelaktig kvinna. Om de ens var gifta! Dessutom ryktades det att han själv var oäkta! (Om detta finns en mycket underhållande dokumentär med Tony Robinson som programledare.) Men nu skulle det bli ordning. Slut på detta eländiga sus och dusande som det nuvarande kungaparet höll på med. Slut!

Madalitso blev så upprymd av bara tanken att hon faktiskt kände att det var värt att fira. Så hon slank in på krogen ”Sus och dus” och tog sig ett stop öl. Och ett till och ett till. Trevliga människor där inne! Det blev visst lite mer öl. Och lite till. Och….

När Madalitso vaknade till sans låg hon under bordet. Hon kravlade sig upp och stapplade mot dörren, men den var låst! Inte en chans att hinna till det viktiga mötet med de andra sammansvurna. Nix, det blir till att stanna på ”Sus och dus” hela natten och fundera över sin egen moral verkar det som.

Madalitso var ulv!

Natt-DL kl 9.30

UPPDATERING!

Madalitso var oerhört nöjd med att vara en av de utvalda. Hon skulle vara med och bringa ordning i detta kaos. Landet behövde en kung värdig namnet. Inte som den nuvarande – gift med en tvivelaktig kvinna. Om de ens var gifta! Dessutom ryktades det att han själv var oäkta! (Om detta finns en mycket underhållande dokumentär med Tony Robinson som programledare.) Men nu skulle det bli ordning. Slut på detta eländiga sus och dusande som det nuvarande kungaparet höll på med. Slut!

Madalitso blev så upprymd av bara tanken att hon faktiskt kände att det var värt att fira. Så hon slank in på krogen ”Sus och dus” och tog sig ett stop öl. Och ett till och ett till. Trevliga människor där inne! Det blev visst lite mer öl. Och lite till. Och….

När Madalitso vaknade till sans låg hon under bordet. Hon kravlade sig upp och stapplade mot dörren, men den var låst! Inte en chans att hinna till det viktiga mötet med de andra sammansvurna. Nix, det blir till att stanna på ”Sus och dus” hela natten och fundera över sin egen moral verkar det som.

Madalitso var ulv!

Natt-DL kl 9.30
Super bra ju ! Nu har vi ju lite mer att gå på
Bra jobbat ni som röstade på henne 👍

UPPDATERING!

Madalitso var ulv!

Natt-DL kl 9.30
Så bra!

Nu behöver jag gå tillbaka och läsa vad hon egentligen skrev...

Liknande trådar

• Jag går och fiskar (Ulvlek)
  • Marknad i byn (Ulvlek)
  • Spelet om väljarna (ulvlek)
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12