Inte Shakespeare och inte Richard III under parkeringen (Ulvlek)

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Myrten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 922
  • Visningar Visningar 14 874

Bukefalos 30 år!

Ja du missuppfattade mig

Och jag tänker att du förstår varför det är intressant med en tidig röst i denna dl?
Jag är tveksam på om vi kan lita på henne bara för det
Och ändå vill jag skriva att hon kan ju ha rätt ändå -typ.
Vad vet jag ?
Fast man kan ju inte utgå från att nån har info pga tidig röst?
Då skulle ju Bsf alltid vara siare! :p

Mirtai valde Madalitso till sin hypotetiska lya. Hon valde sedan att rösta på Fio pga förstod inte hennes resonemang och för att hon missat DL. Inte helt orimligt. Ifrågasatte att jag godförklarade de som röstat på Mada. Vill säga att jag tycker hon känns skum, men nu när jag läser igenom vad hon faktiskt skrivit hittar jag inget uppenbart.

Nu är det bråttom, återkommer.

Nope. Vi sitter inte i lyan ihop och är inte heller onda ihop för att vara tydlig.
Men det kan du ju inte veta så säkert?

För att förtydliga - är man ond i lyan vet man ju inte vem som är ledarvarg. Så den enda onda som vet vem man är ond med eller inte är ledarvargen. En vanlig ulv kan inte veta det

• Gilla
Reactions: fio
Fast man kan ju inte utgå från att nån har info pga tidig röst?
Då skulle ju Bsf alltid vara siare! :p
Nej det var ju det jag skrev att det kunde betyda något eller inte ?
Det är lite skillnad på när rösterna läggs och hur de läggs
Jag är villrådig

Jag har lite panik över vem jag ska rösta på. Men tror att jag ska gripa ett halmstrå från inlägget jag postade i förmiddags.

Jag tycker fortfarande det är lite konstigt att två av tre röster som las i sista sekund skedde på samma person. Och ända möjligheten i denna lek för två spelare att kommunicera är i ulvlyan. Hedinn har redan en röst, och jag vet att min motivation är svag, så därför tar jag den andra personen som röstade på Sry.

Elo röstar på qitis
Men som jag skrev här, som du aldrig svarade på?
Fast varför skulle de vilja ha ut just Sry? Bollen, jag, Ceta hade ju redan en röst. Varför skulle de prata ihop sig om Sry?
Tycker detta är jättekonstigt?

Niyama röstar på Elo
Pga ovan, det är ju helt ologiskt?

Orkar inte argumentera med tekniken för att få med alla citat, så svarar utan citat.

Förstår faktiskt att andra reagerar på mitt klantiga uttryck om att jag hoppades på att ulvarna tänker själva. Menade att jag hoppades att mitt resonemang inte skulle ge någon ledtråd till ulvarna (fast jag visste ju inte mer än någon annan ändå, och det är bara ledarvargen som kan vara säker på om jag är god eller ej. Möjligtvis någon siare.). Men jag förstår att jag får röster för det, även om jag ju vet att de inte är lämpliga.

Efter min senaste olycka kommer jag inte särskilt bra överens med ord. Tror iallafall inte att det varit såhär illa innan. Ni ska självklart kritisera vad jag skriver och hur jag formulerar mig, men om någon kommer ihåg hur jag brukade spela (under annat namn) kan det vara bra att veta att det inte är pga min roll jag skriver annorlunda :)
Jag tyckte inte ditt ordval var konstigt i sammanhanget, du bemötte ju andras frågor men plockar man inlägget ur den kontexten ser det skumt ut och jag tänker nästan att de som hänger upp sig på det fabricerar en blooper som inte existerar?

Emtherlia kan ha röstat tidigt på Fio antingen för att vinka (om det nu är något man gör så, jag kommer inte ihåg) eller för att hon vet att Fio är ond. Eller bara för att hon inte vill panikrösta som jag strax kommer göra nu.... men hon finns med på någon av mina listor, vilken vet jag inte.

Men som jag skrev här, som du aldrig svarade på?

Tycker detta är jättekonstigt?

Niyama röstar på Elo
Pga ovan, det är ju helt ologiskt?
Jag hänger inte heller med, men gör det emo ond?

Jag vet verkligen inte vad jag ska rösta på, men det här är ju en sak som sticker ut

Ja du missuppfattade mig

Och jag tänker att du förstår varför det är intressant med en tidig röst i denna dl?
Jag är tveksam på om vi kan lita på henne bara för det
Och ändå vill jag skriva att hon kan ju ha rätt ändå -typ.
Vad vet jag ?
Ingenting uppenbarligen om du tror på det :rofl:

Jag tyckte inte ditt ordval var konstigt i sammanhanget, du bemötte ju andras frågor men plockar man inlägget ur den kontexten ser det skumt ut och jag tänker nästan att de som hänger upp sig på det fabricerar en blooper som inte existerar?
Möjligt och jag funderar också på det, om någon av dem som reagerade på mitt ordval själv är ledare och vinkade genom att peka ut mig? Inte alls en färdig tanke. Har för mig att det var Niyama, Mirtai och kanske någon mer. Jag vill inte tro att Niyama är ond iom andrarösten på en ulv, men hon verkar peka ut sig själv ganska mycket...

Äh vafan, jag tycker q fiskar och känns lite inställsam, det är ulvigt att leta info och smeka medhårs.

LenaH ändrar röst till qitis

Liknande trådar

• Jag går och fiskar (Ulvlek)
  • Marknad i byn (Ulvlek)
  • Spelet om väljarna (ulvlek)
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur