Förhoppningsvis ja, men rösten kan bli stulen också. Är den det blir det svårare.Glöm inte röstfifflaren som finns kvar. Den påverkar ju till godas fördel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förhoppningsvis ja, men rösten kan bli stulen också. Är den det blir det svårare.Glöm inte röstfifflaren som finns kvar. Den påverkar ju till godas fördel![]()
Så är det ju. Men tjuven får bara tjuva 3 gånger och frågan är hur mkt den törs vänta in i leken? Kanske inte stal ngt dl 1 iofs så kan finnas en stöld kvar.Förhoppningsvis ja, men rösten kan bli stulen också. Är den det blir det svårare.
Det räknas som stöld oavsett om det finns något att stjäla eller ejSå är det ju. Men tjuven får bara tjuva 3 gånger och frågan är hur mkt den törs vänta in i leken? Kanske inte stal ngt dl 1 iofs så kan finnas en stöld kvar.
Men visst är det så att den stjäl från en spelare och inte en roll? Så det kan vara så att den gissar på fel person? Räknas det då som ett av de tre stölderna? @Artline @Myrten
Är det en teori du ärligt tror kan ha hänt?Ja, att lyan har medvind och kör värsta episka lurendrejeriet - stoppar lynch för att vilseleda goda att tro att Elo är ulv, goda lynchar Elo, det står då 4-3 och käket är fritt vilket ger 3-3 imorgon bitti.
Om jag fattat rätt så kan lynchstoppet bara användas en gång.Borde vara låg sannolikhet för att lynchen stoppas av lyan, om det är de som stoppade den igår, idag?
LenaH och fio verkar gå stenhårt på att kronan är i lyan. Det kanske är sant, men jag tycker inte om hur tvärsäkra de är. Jag misstänker istället att de sitter i lyan och nu leder oss stackars återstående goda i fördärvet.
Detta i kombination med att fio verkar bli mer och mer intensiv för varje dag gör att jag misstänker henne. Alltså:
Elo röstar på fio
också: det är inge bra att spela när man är sjuk...
Jag har ändå misstankar om att Elo sitter i lyan och att dom har fått kronan, antingen genom att någon har skickat den till Elo eller att lyan har snott den. Det finns väl bara ett sätt att ta reda på det och det är att rösta på Elo i morgondagens lynch om ingen tror att hon har en jättegod roll då iof. Jag har inte sett några övertygande teorier om det iallafall.
Eget huvud ja, men man måste ju få något att gå påOch där verkar ni alla ha köpt lyans teori och onda sidan kommer, med största sannolikhet, vinna imorgon efter käket (om de inte av misstag käkar sin ledare).
Jag förstår inte varför det, på något sätt, är upp till mig att försvara mig? Ni skall döma utifrån eget huvud, inte om jag är bra på att hålla försvarstal.