Jacson fleecetäcken

cactuspower

Trådstartare
Det verkar ju vara många som har sådana här. Vart har ni köpt erat och vad kostade det ? Var går de att få tag på, billigast på nätet ? Priserna verkar skilja sig en hel del.
Har läst trådar här om jacson fleecetäckena, och där har
priserna skiljt sig från ca 170-300:-..


Tacksam för svar. :)
 
Jag köpte mitt Jacson fleecetäcke på Granngården och det kostade 198 kr. Det är såååå snyggt :d
 
Åh, va bra!! :bump:

Hoppas att de har kvar sådana täcken där då, var det länge sen du köpte ditt? Vad har du för färg? Jag har ett presentkort på en hundring där och ska ändå till örebro på fredag! :)
där,
 
jag har det här
{9d99207d-63ca-4c6a-9a9c-cfe49290d428}.jpg


dom är normala pållan har 145 på alla andra täcken o så även detta. (hon är ca 165) köpte det i Oktober, men jag tror att dom finns kvar.
 
jag har ett marinblått med beiga och vita kanter :love:.
kostade dock typ 289 tror jag på vår ridsport affär "Glada Hästen i Spiltan" *vilket namn va? :p*

mkt fint men lite stort i bogen.
har på min d-ponny-travare 125 (han har 125 annars oxå) och måste spänna på sista hålen men ändå hänger det lite..
undrar om han kunde haft 115 :crazy: *b-ponny*
:D
 
Köpte mitt Jacson fleecetäcke på Granngården för 215:-.
Perfekt som transporttäcke nu när det börjar bli plusgrader ute! :)
 
Mitt kostade 199:- var nedsatt från 499:- i utanför Uppsala.
Det är jättesnyggt!Görnt med vin/creme kantpand/passpoal. Utan gjordar.
 
Jag betalar 210 kr på Granngården i Tierp. Har ett vinrött med beige/gröna passpoal. Har beställt ett grönt med vinröd/beige passpoal med.

Sitter som måttsytt på min, men det brukar strl 125 göra.
 
Hej! Vi har dom och hos oss kostar de 249:-
Jag har sett dom i det flesta ridsportsbutiker, inte hööks..
 

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 159
Senast: mars
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 561
Senast: Myrten
·
  • Artikel
Dagbok Förra helgen drog ner mig i en rejäl grop som jag inte trodde var möjlig. Jag hade ingen aning om att en marknad kunde dränera en på så...
Svar
1
· Visningar
801
Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
760
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp