Jacson fleecetäcken

Tack alla som svarat!

Ska köpa ett till lille Rufus på ridskolan (ett russ.. super charmig liten pålle.. :love:) Tror ni 115 blir
lagom till honom eller? Ett russ, normaltbyggd?

Och sen så ska jag köpa ett 145 eller 155, tror jag. Ska spara och kanske använda på sköthästarna?

Frågan är om man ska satsa på ett 145 eller 155?
Ena sköthästen är strax under 160 och den andra är kanske
runt 165 i mkh? Båda är hbl. Hbl valacken som är runt 165
i mkh, har dock fått lite skav på bogen av nudvarande Capriati vintertäcket (145). Så frågan är om man ska ta
155 på täcket i stället? Kommer förmodligen användas främst
på hbl runt 160 i mkh, och mestadels för inomhusbruk i
stallet. Vad tror ni?
 
har ni bilder på era jacson fleecetäcken? funderar på att köpa jag med men isåfall måste det beställas via granngården antagligen vill ju gärna se hur de ser ut först. i vilka storläkar finns et.
 

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 159
Senast: mars
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 557
Senast: Myrten
·
  • Artikel
Dagbok Förra helgen drog ner mig i en rejäl grop som jag inte trodde var möjlig. Jag hade ingen aning om att en marknad kunde dränera en på så...
Svar
1
· Visningar
801
Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
758
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp