Jag är missbrukare

Glamoroza ox

Trådstartare
Jag kan inte sluta att ta sticklingar.

T.o.m på blommor som jag inte vill ha är jag & pillar och tar sticklingar av :crazy:
 
Sv: Jag är missbrukare

He he:rofl: Ja visst är det ett konstigt missbruk, å platskrävande... För att inte tala om alla fröer som man tar från höger å vänster å pillar i krukor "oj ska de omskolas i större :o hur ska jag få plats nu, å vart hade jag egentligen tänkt att plantera dessa i trädgårn sen???":rofl:
 
Sv: Jag är missbrukare

Precis !
Visst har jag trädgård så att det räcker, men det finns ju redan blommor i de rabatterna. Visserligen kan jag väl byta ut, men jag vill ju ha dom gamla OXÅ :o

Undrar om mamma har något emot att jag planterar lite här & var i hästhagarna :angel::D
 
Sv: Jag är missbrukare

Har lite sådana tendenser jag med. Speciellt på blommor i skolan. Vi har ett flertal blommor som härstammar från olika skolor xD
 

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
345
Senast: Glimra
·
Trädgård & Växter Vi har trädgård och rumsväxter och paletter på forumet, men visst måste det finnas pelargonsamlare här också?! Jag skulle absolut inte...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 340
Senast: Masqueradee
·
Trädgård & Växter Hej! Ni alla duktiga där ute! Fyndade fem palettblad för 25kr styck igår. Lite övervuxna och blommade, men tänkte, tjiho! Massa...
Svar
8
· Visningar
750
Senast: JEHL
·
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 267
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp