Bukefalos 28 år!

Jag är tjatig.....

Dilli_Blue

Trådstartare
Ja, precis, nu e jag tjatig... Vet nån om det finns Albion träns m.m. ?? Någon sida där man kan hitta alllt som finns av Albions?? Någon internet butik som kankse ta hem av det märket??

Sv: Jag är tjatig.....

Jag e inte säker, men jag tror att Albion bara e ett vanligt märke, tror inte dom har en hel affär bara för Albion märket:/
men om du inte redan har gjort det så kan du ju fråga nån häst affär eller varför inte söka på google.se?? :banana:

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har en häst som är känslig runt öronen när det kommer till just nackstycket på träns. Vi har provat många olika varianter...
Svar
5
· Visningar
1 135
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Jag har jättemycket huvudvärk och vet inte vad jag ska göra åt det. Det gör ont bakom höger öga och ibland bakåt tinningen. En gång har...
Svar
7
· Visningar
650
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 818
Hundträning Min hund är duktig på byteshandel när det kommer till icke ätbara saker som pinnar, skräp osv. Däremot när hon hittar mat ute så lyssnar...
Svar
16
· Visningar
1 076
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden II
  • IRAP vid hornhinnesår?