Bukefalos 28 år!

Sv: Jag andas

Ska jag våga säga Ja redan nu?

Det är ett litet event i stan imorgon. Något jag inte gjort de senaste 9 åren. Jag skulle vilja, men vet inte om jag vågar. Förkunskaper krävs och när jag var aktiv var jag lite över medel, men det är nästan 10 år sen. Jag får magknip bara jag tänker på det, men samtidigt tror jag att det skulle vara förskräckligt kul :nailbiting:

Det kostar bara 300 kr och 5 timmar av min tid. Ja - nej - ja - nej - ja -nej? :crazy: Kanske har tappat känslan och touchen totalt. Men då kan jag ju alltid gå hem tidigare.

Gah, är så velig. Redo? Nej, men kommer jag bli det? Antagligen inte.
 
Sv: Jag andas

Verkar som att du vill men inte törs riktigt???

Säger bara, HOPPA!! Klart att du ska prova!!! Lycka till!!:)
 
Sv: Jag andas

Men, vad är det absolut värsta som kan hända om du går dit? Och hur hemska är det mot vad du klarat av det senaste halvåret?

Gå dit och ha kul, skit i prestationen.
 
Sv: Jag andas

Men du vågade ju gå dit trots att du är nervös, så om du inte lyckas, fokusera på att du vågade gå dit trots att du var nervös och se det som en självförtroende boost att du vågade.
 
Sv: Jag andas

Det är också väldigt viktigt - både för din och dina barns skull - att du inte skapar en trygghet inom en alldeles för liten bekvämlighetszon.

Klart du ska gå dit! :D
 
Sv: Jag andas

Jag gjorde det!!! :D

Efter 9 år dammade jag av mina gamla dansskor och har under 4,5 timme dansat chachacha, bachata, kubansk salsa och LA Style.

Ja, det märks att jag är nästan 10 år äldre, otränad och med muskelminne noll, men jag hade faktiskt trevligt. Dock blev jag väldigt nöjd när damen på systemet igår bad om leg ;)
 
Sv: Jag andas

HEJA!!!!

Vad tuff du är!
Nu är du visst på G;)

Haha, på G vet jag inte, men jag hade roligt några timmar. Alla var supertrevliga, trots att jag kom som en okänd gubben i lådan.

Träningsvärken de närmaste dagarna ser jag inte fram emot dock.
 
Sv: Jag andas

Härligt! Det är precis de där små sakerna man behöver göra och få höra för att en dag plötsligt inse att man mår så jäkla bra :D
 
Sv: Jag andas

Sa jatte kul att du vagade och att du hade kul. Nu blir steget ut fran det gamla invanda lattare att ta nasta gang.:D
 
Sv: Jag andas

Härligt! Det är precis de där små sakerna man behöver göra och få höra för att en dag plötsligt inse att man mår så jäkla bra :D

Precis. Och varje sån dag som är bra i stället för miserabel är ju ett stort kliv mot att må bättre.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 182
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 795
Senast: sjoberga
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 723
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 072
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp