Jag erkänner, jag är korkad...

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare marielen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 845
M

marielen

Jag måste ju då erkänna hur dum jag är.. Jag har ju liksom aldrig hajat detta med att lägga upp bilder o sånt, men nu har jag ju kommit på att det kunde ju va kul o kunna!!:angel:
När man då sitter o kollar in olika sidor på buke (naturligtvis..:smirk: ) o jag vill lägga in en bild så kan jag väl plocka in den från Mina Bilder, eller?
Nästa problem; om jag hittar nåt på nätet som jag vill dela med mej av, hur göra?? Vi tar nu ett exempel; jag hittar en intressant artikel i Aftonbladet, och den vill jag dela med mej av till andra på buke, hur gör jag då??
Jag måste nog gå nån datakurs, för jag är verkligen korkad..:o :cool:
Nån som bor i närheten som vill ge mej en kurs??:rofl:

Sv: Jag erkänner, jag är korkad...

Finns inga dumma frågor, bara dumma svar.

det enklaste är att du helt enkelt skriver in adressen direkt i inlägget.

typ bara skriv www.bukefalos.com

& vad gäller bilder så måste den ligga på nätet nånstans, du kan inte länka direkt från datorn..

det enklaste är väl att läsa nån av de nålade trådarna. du kan lägga upp dina bilder på www.photobucket.com , guide till den tjänsten hittar du också bland de nålade trådarna.

och att infoga länkar o bilder i inlägg, tja... tryck lite på knapparna o se vad som händer, det är så jag lär mig saker.. :D

Skall göra tappra försök!!:angel: Har lyckats behärska mej så att jag inte kastar ut datorn genom fönstret än iaf...:devil: :angel:

Jag är så stolt!! Jag har lyckats lägga in en bild i ett inlägg!!:bump: :bump:

Tackar!! Tror jag fick blodad tand på detta!! Nu vågar jag mej nog på fler!!:bump: :bump: :bow:

Liknande trådar

Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
25
· Visningar
1 002
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 937
Senast: Bullen22
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 040
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 955
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31