Bukefalos 28 år!

Jag får snart härdsmälta...

Ringde precis beställningscentralen för serviceresor...

Min sjukresa till och från Arlanda, är inte okeyad hos sjukreseenhetens tillståndsenhet.

Kvinnan håller på att undersöka saken.

...några minuter senare....

Jag måste ringa sjukreseenhetens tillståndsenhet, som har telefontid, mån-fre 10-12.

Är det nu jag ska öppna fönstret och vråla rakt ut en stund?

NÄR I *PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP* ska något vara enkelt för att få en vettig vardag som funktionsnedsatt, när man ska få kriga om varenda *PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP* sak själv???
 
Senast ändrad:

Mejlade kurator, eftersom man inte har nån egen talan för sig själv som funktionsnedsatt utan måste ha någon överförmyndare... även om man inte är omyndigförklarad.

"Bästa Ingela, jag har idag under förmiddagen pratat med sjukreseenheten om ditt tillstånd och de sa att allt var OK!!!!
Jag ringer dem igen.
/KE"
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
693
Senast: cassiopeja
·
Äldre Jag är en kvinna med båda fötterna på jorden. Ibland. Att åka till ett annat land(skap) för att besöka människor jag aldrig träffat...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
12 463
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp