Jag flyttar till Linköping! Buketräff?

har skickat ett pm med mina uppgifter nu!
Fika innan låter som en bra idé :) jag är ju borta på helgerna rätt ofta men kan jag så kommer jag!
 
Nu är vi anmälda! Vi fick det fyndiga och påhittiga namnet "Team Buke". (min kompis som inte är hästmänniska får stå ut med det) :)
Fika låter bra! Jag är borta helgen som kommer men helgen efter det kanske (alltså 9-10/5)?
 
Äntligen lite sommarfeeling!
Någon som är sugen att ses på aw nån kväll? Ta en öl och bara prata lite strunt. :)
 
Nu är det dags att ta tag i en ny träff!
Mitt förslag är dricka vin antingen nästa helg eller helgen om tre veckor, men jag är öppen för andra förslag. :)
Vilka är på?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 513
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
395
Senast: miumiu
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 160
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 443
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp