Jag flyttar till Linköping! Buketräff?

Jag och @Tezzi pratade om att det skulle vara kul att hitta på nåt på lördag. Vi kom fram till att vi var sugna på att bowla. Nån annan som tycker det låter som en bra idé?
Kanske först lite bowling och sen nån öl på stan?

Vi behöver väl boka banor isf. så jag antar att alla får bestämma sig ganska snabbt...
 
Jag jobbar hela helgen, både denna och nästa. Men hoppas att ni blir ett gäng, jag rekommenderar att kanske kolla redan nu, för det brukar bokas rätt fort har jag för mig.
 
Vad roligt med en Linköpingstråd! Jag kanske hoppar på nåt så småningom, har lite att styra med just nu med avslut på jobb och föda barn men tillslut är hon ju ute och då lär det finnas tid:) Om ni pallar en bebis till fikat såklart?
 
Vad roligt med en Linköpingstråd! Jag kanske hoppar på nåt så småningom, har lite att styra med just nu med avslut på jobb och föda barn men tillslut är hon ju ute och då lär det finnas tid:) Om ni pallar en bebis till fikat såklart?

När har du BF? Jag har en son på sju veckor så du blir inte ensam med att ha en bebis till fikat då. ;)
 
Väcker liv i tråden på nytt!

Jag är gärna med i bukelaget och springer eller med tanke på min obefintliga kondition snarare går blodomloppet. Men vad jag förstår så behöver vi vara några fler för att bli ett lag. Så är det någon mer som är intresserad?
 
Jag kan också tänka mig att springa, om man får vara med utan att varit på någon buketräff? Min kondis är inte på topp efter barnafödande, men 5 km tar jag mig runt utan problem.
Ska hela laget i mål samtidigt, eller hur funkar det?
 
Vad kul att @Tezzi och @FrDrake vill vara med! Nu behöver vi bara en person till för att få ihop ett lag!
Jag tror inte att alla måste komma i mål samtidigt, utan alla springer/joggar/lunkar/går/kryper i sin takt och sen fikar man efteråt. :)
 
Visst, jag är gärna med om vi får ihop ett lag. Springer man bara under lagnamnet då eller kommer ens eget namn också synas i resultatlistan? Jag kommer nämligen ha en pinsamt dålig tid känner jag...
 
För varje person ska man fylla i på anmälan:
Distans (5 km, 10 km eller promenad 5 km)
Förnamn & Efternamn
Ålder, Ort
Telefon, E-post
T-shirt storlek
Blodgivare (Ja eller nej)
ICA Kort (Ja eller nej)

Man kan välja:
Jag vill inte att mitt namn skall synas på Internet.
Jag vill ha mer information om blodgivning.
Jag vill ha erbjudande från Blodomloppets samarbetspartners.
(http://www.blodomloppet.se/om-blodomloppet/anmal-dig/)

PM:a mig vettja med er info. Kan ni komma på nåt bra lagnamn så är det också bra!

Ska vi se till att få ihop en fika innan loppet så vi får en chans att träffas alla?
 
Jag skickar ett pm med min info. En fika innan låter väl bra. Jag jobbar dagtid vardagar och hänger med bebisen på kvällarna, så en helg skulle passa bäst för mig.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 507
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
395
Senast: miumiu
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 153
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 443
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp