Bukefalos 28 år!

Jag flyttar till Linköping! Buketräff?

@tigerflicka
Åh det hade varit jättekul! Har dock planer som inte går att rucka på. (Sen kanske jag ändå är för sent ute :P)

Kan vi inte ta och ses i nästa vecka någon dag? Jag älskar mina distansstudier men blir lite galen av att vara instängd för långa stunder.
 
@Tezzi och jag kör på en kväll på stan med mat och öl. :)

Jag tentapluggar nästa vecka, så beroende på hur det går kan jag tänka mig att hitta på nåt. Eller så får jag snällt stanna hemma med mina böcker och så hittar vi på nåt veckan därpå. :)
 
Nu var jag också lite sent ute, men hade gärna hängt med men har det dock lite knapert just nu tyvärr.. :/ Men hoppas på att kunna hänga med nästa gång!
Tack ändå för förfrågan!
 
Åh hatar paniken sista veckan innan tenta. Men håller både tummar och tår för att det går bra för dig! Ibland tror jag det är ett bra tecken att det känns åt skogen ett par dagar innan, hellre då liksom...
Tack, det känns som det behövs!
Min tröst är att det krävs ju bara 50% för G och det tycker jag att jag borde kunna skrapa ihop. Fast jag skulle inte bli nöjd med bara 50%...
 
I normala fall är torsdagarna den lättaste dagen för mig men just den här torsdagen kommer hovslagaren och min häst har en lös sko, ska se om en stallkompis kan hjälpa mig med det.
 
Vad ska vi hitta på på torsdag? :)
Verkar som vi kanske inte blir så många den här gången, om inte fler kommer på i sista stund att de vill med?
 
Jag hade gärna följt med men blev mamma för en månad sen så det är lite tidigt att vara ute och träffa folk men närmre våren kan jag nog hänga på nån gång! :)
 
Någon som kan hitta på något idag? :) känner mig lite ensam och hade behövt hitta på nåt, tänker eventuellt en promenad antingen i Rydskogen (eftersom jag bor i Ryd är de ju nära, kanske någon mer som gör?) Eller runt Stångån :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 850
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
416
Senast: miumiu
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 645
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 527
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp