Jag flyttar till Linköping! Buketräff?

1854 har varit fullsatt de gånger jag har varit där så jag tror att det kan vara svårt att få plats, tror i och för sig att man kan boka bord via nätet där så det borde ju gå att kolla :)
 
Godislagunen (tror jag den heter) och den urtrista hamburgerhaket ligger mittemot. ;)
På Ågatan gäller det att vara ganska exakt eftersom allt ligger så tajt, lätt att det blir fel annars. :p

Jag har för mig att det hette något med Elements eller liknande men tror inte den är kvar, tror de byggde ihop allt till en liknande foodcourt eller nått nu.
Elemental bar var superbra "hängställe" med specialinriktning mot cocktails, men det stället la tyvärr ned :(
 
Det känns som att antingen får vi utse en person som bestämmer första anhalten imorgon, eller får vi dra lott om vart vi ska. :)
Nån som känner sig manad att axla rollen att bestämma var vi ska träffas?
 
Ja ne mig kvittar det egentligen, ville bara komma med förslag :) Sen är det ju inte säkert att det kommer finnas plats på just den valda platsen heller och då kommer vi behöva gå till nästa ställe och kolla. Men kan ju vara bra att bestämma ett första ställe att mötas på iaf :)
Någon som vet hur många vi blir ungefär?
 
Är det där förresten man får frysta ölglas när msn beställer heinekken? Isf har jag varit där (eller så har hag varit nån helt annanstans) :)
 
Jag har aldrig varit på Ågatan cafe så vet inte om man får det där. Men frysta ölglas har jag fått på New York legends iaf :)
 
Jag är laddad inför kvällen! :)
Tänkte bara dubbelkolla vilka som kommer ikväll? Mest så inte nån stackare som kommer sent blir kvar ute i kylan och väntar om resten har gått in/gått vidare till annat ställe. (Ja, ibland är jag lite hönsmammig :) )
 
Kommer :)

Jag var ju inte med förra gången så har ingen aning om hur nån av er ser ut... men jag kommer iaf ha en svart jacka med "pälsluva", är mörkhårig o brunögd, o lyssnar till namnet Sara :D
 
Jag fick ändrade planer för fredagen, så jag hänger gärna på! :)

Om ni inte känner igen mig på min totala bortkommenhet (har inte varit på krogen på länge) så har jag en liten mörkblå dunjacka med päls. Annars känner jag säkert igen @Misiaczek och klänger på henne :angel:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 333
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: miumiu
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 776
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 587
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp