Bukefalos 28 år!

Jag flyttar till Linköping! Buketräff?

Har precis kommit hem efter att ha fastnat i stallet lite akut så jag hinner inte komma i kväll :( Får inte ihop det tidsmässigt.
 
Jag tyckte att det var riktigt trevligt faktiskt!

Sedan kan jag avslöja att jag mkt riktigt inte har fått någon vänförfrågan på fb, precis som jag förväntade mig ;) Men söt var han :)
 
Istället för att plugga funderar jag över nästa träff... :angel:
Jag åker hem till Småland i helgen, men kan tänka mig att hitta på nåt lagom oavancerat i veckan eller nästa vecka.
Någon som har nåt förslag? :)
 
Istället för att plugga funderar jag över nästa träff... :angel:
Jag åker hem till Småland i helgen, men kan tänka mig att hitta på nåt lagom oavancerat i veckan eller nästa vecka.
Någon som har nåt förslag? :)
Nu ska jag väl lyckas ta mig tid, tredje gången gillt ;) Vad sägs om en fika i början på veckan? Kanske runt 18 snåret?
 
Åh jag hade gärna tagit en fika, men min mor (som brukar va hundvakt) är bortrest till onsdag nästa vecka så då kan jag inte tyvärr pga hundarna...
Men hänger gärna på nån annan gång :)
 
Onsdag 4/2 menar vi va? (Bara för att vara säker!)
Funkar för mig! Gärna nåt ställe som har mer matigt än bara kakor, det är ju lagom tid för att äta middag då. :)
 
Jag jobbar tyvärr då. Även om jag börjar 19:42 så känns det lite tajt. Men det blir fler gånger gissar jag :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 140
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
429
Senast: miumiu
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 293
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 564
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp