Bukefalos 28 år!

Jag flyttar till Linköping! Buketräff?

Vi var på EH på trädgårdstorget. Vi kan ju gå till samma, fast det hade varit lite kul att testa nåt nytt. :)
Men om ingen föreslår nåt annat så kan vi dit imorgon också.
 
Jag tycker också EH är rätt bra, man får inte så dåligt samvete av att sitta där omotiverat länge fast man bara köpt en kaffe heller :) Men kan egentligen tänka mig var som!
Är det kl 18 som gäller?
 
Jag kom på innan att jag är sugen på att gå på bio. Nån som gillar min idé? Man kan ju kombinera med fika, mat el öl om man vill.
 
Jag kan tipsa om att NYL har ett samarbete med bion där man får mat och biobiljett för drygt 200 kr.

Detta visste inte ens jag! :O Är det New York Legends du menar? Vad får man för mat då?

Jag är på btw! Skulle gärna se Jupiter acsending (reservation för felstavning....) Jag tycker även att natt på museet kanske kan vara kul. Föregångarna var ju bra!
 
Detta visste inte ens jag! :O Är det New York Legends du menar? Vad får man för mat då?

De har haft det sen de öppnade tror jag. :) Vi är stammisar hos dem på F1-söndagarna. :D
Har inte utnyttjat erbjudandet själv men jag tror att man bör boka en bio, sen när man är på NYL så ber man om den kombon och då får man ett visst antal rätter att välja på och så får man en biobiljett man byter in på bion när man ska betala för bion så det måste ju göras framme i kassan och inte i en biomat (eller vad de heter). Kolla deras hemsida så borde det stå där. :)
 
Det lät ju som en bra deal! Var inne och kollade nu och det kostar 219:-.

Jag gillar inte action, annars kan jag se det mesta. Fifty shades och The theory about everything är dock redan planerade med annat sällskap. :)
 
Jag har tråkigt! Tentapluggat hela dagen och nu vill jag inte mer!
Lite sent påtänkt kanske, men vill nån hitta på nåt ikväll? Öl på stan känns som ett lockande alternativ! :d
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 913
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
418
Senast: miumiu
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 887
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 543
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp