Wow, du hann tom röständraÄsch, jag vill faktiskt hellre rösta på bollen än Habina, så:
LenaH ändrar röst till bollen
för att det är en väldigt svag första röst att tolka att man är ond för att man gillar att inte leken blir för långdragen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow, du hann tom röständraÄsch, jag vill faktiskt hellre rösta på bollen än Habina, så:
för att det är en väldigt svag första röst att tolka att man är ond för att man gillar att inte leken blir för långdragen.
Hur skulle jag kunna veta någonting??Om bollen__ är ond som drar med sig en god tror jag LenaH kände till detta![]()
Lyan?Hur skulle jag kunna veta någonting??
Jag fattar hur du menar nu, men om jag är ond med bollen (vilket verkar vara vad du far efter) så skulle jag väl ge fan i att rösta på henne alls?!Om bollen__ är ond som drar med sig en god tror jag LenaH kände till detta![]()
Om ni var i lyan ihop men det känns inte troligt att du, habina eller bollen är i lyan ihop. För då spelar ni jätte märkligt.Hur skulle jag kunna veta någonting??
Du är dock kanske den enda som kommit på en sådan plan men ändå märkligt.För om du tänker hela vägen så skulle @Habina isf också vara ond?
Annars är det väl ingen poäng med att röständra som ond.
Exakt.Om ni var i lyan ihop men det känns inte troligt att du, habina eller bollen är i lyan ihop. För då spelar ni jätte märkligt.
Om du och bollen är ulvar ihop utan habina så är det fortfarande konstigt att du offrar bollen
Det är jag med men jag har inga röstar på mig. Har jag varit för otydlig?Du verkar ju väldigt nöjd över att folk kommer, hur uttryckte du det, "dö snabbt och enkelt".
@LenaH
Exakt så har du gjort som ulv! Minst en gång
Hahaha men neej, det hade du ju inteJag fattar hur du menar nu, men om jag är ond med bollen (vilket verkar vara vad du far efter) så skulle jag väl ge fan i att rösta på henne alls?!![]()
Hm.
Jag gillar ju andraröster i DL1 och nu kom ju en på bollen som jag tycker är skum som röstar på mig men Habinas röst kom ju lite från ingenstans också och nja, jag åkte ut tidigt i förra leken och är väl inte jättesugen på att lynchas tidigt i denna också.
Så då får det bli så här: LenaH röstar på Habina för att jag tycker det är skumt att inte vilja rösta på någon man har en teori om (Mirtai) utan överväger att rösta på en felstavning och sen röstar på nån som skrev en uppenbart skämtsam kommentar som inte med bästa vilja i världen kan tolkas som nån slags hint.
Äsch, jag vill faktiskt hellre rösta på bollen än Habina, så: