Jag går och fiskar (Ulvlek)

Bukefalos 30 år!

Röstlista DL1

13.26 Kilauea röstar på qitis
14:13 Blacksmithfarm röstar på fio
16.42 Mirtai röstar på Kilauea
18: 43 Elo röstar på Mirtai
18:43 Emtherlia röstar på Habina
20:25 bollen__ röstar på LenaH
20:43 Artline röstar på Habina
21:13 cirkus röstar på Elo
21:19 fio röstar på bollen
21:20 Habina röstar på LenaH

21:26 LenaH röstar på Habina
21:27 Qitis på bollen
21:30 LenaH ändrar röst till bollen

Qitis 1
Fio 1
Kilauea 1
Mirtai 1
Habina 2
LenaH 2
Elo 1
bollen 3

Om ni var i lyan ihop men det känns inte troligt att du, habina eller bollen är i lyan ihop. För då spelar ni jätte märkligt.

Om du och bollen är ulvar ihop utan habina så är det fortfarande konstigt att du offrar bollen
Exakt.
Det skulle isf vara mer troligt att @bollen__ OCH @Habina är goda och att @fio @qitis och jag är i lyan men så uppenbara brukar vi ju inte vara. ;)

Hm.
Jag gillar ju andraröster i DL1 och nu kom ju en på bollen som jag tycker är skum som röstar på mig men Habinas röst kom ju lite från ingenstans också och nja, jag åkte ut tidigt i förra leken och är väl inte jättesugen på att lynchas tidigt i denna också.

Så då får det bli så här: LenaH röstar på Habina för att jag tycker det är skumt att inte vilja rösta på någon man har en teori om (Mirtai) utan överväger att rösta på en felstavning och sen röstar på nån som skrev en uppenbart skämtsam kommentar som inte med bästa vilja i världen kan tolkas som nån slags hint.

Fast det var ju inte en teori jag hade. Det var en ännu sämre tanke än den jag hade om dig. Såklart röstar jag där det känns mest misstänkt. Däremot har jag inte sagt nåt om nån hint, bara att du inte verkar vilja leta onda.

Äsch, jag vill faktiskt hellre rösta på bollen än Habina, så:
LenaH ändrar röst till bollen
för att det är en väldigt svag första röst att tolka att man är ond för att man gillar att inte leken blir för långdragen.

Fast va?! Nu fattar jag ingenting. Bollen__ hade ju samma teori som mig? Eller missade jag nåt? Vi använde samma citat från dig iaf.

Det är ändå något väldigt lurigt med henne. Hittar ibland på twistar som LL inte själva lagt in i leken, men säger ändå att hon helst vill ha en lek med bara de vanliga specialrollerna utan twist. Och aldrig vet man var man har henne, lottas till olika sidor stup i kvarten. Det kanske var bäst att lyncha henne ändå.
(Även om vissa kanske blir väldigt besvikna, oavsett sida)

Ni har lynchat bollen__ som var ond självmordsbombare.

NattDL kl 06.00

(Annars hinner jag inte skriva uppdatering innan jobbet)

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka