Madalitso
Trådstartare
@flyingchange varnas för missad röstning och ombeds att snarast lämna in en efterhandsröst med motivering.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om bollen__ är ond som drar med sig en god tror jag LenaH kände till detta![]()
Nej, bollens teori var ju att hon var ensamvarg?Fast va?! Nu fattar jag ingenting. Bollen__ hade ju samma teori som mig? Eller missade jag nåt? Vi använde samma citat från dig iaf.
Kunde ni inte tagit någon av de andra ulvarna?
Men det bevisar att Lena inte är i lyan med bollen.
Skönt att ha ut en ulv men jag hade föredragit kaos.

Nej, bollens teori var ju att hon var ensamvarg?
Psykopat som drar med sig magikern som drar med sig ännu en ond blir bra.Jo, vilken ulv vill du ha ut? Vi kan ta den nästa gång![]()
![]()
Psykopat som drar med sig magikern som drar med sig ännu en ond blir bra.
Ond som i psykopaten alltså, det är väl den enda onda som drar med sig en god om den lynchas?Kan du utveckla hur du menar nu när bollen__ var ond? Att LenaH skulle offra en ulvkompis när hon kunde ha röstat ut mig lika lätt?
Draken kan också göra ensamvarg och den onda trollkaren käraPsykopat som drar med sig magikern som drar med sig ännu en ond blir bra.
Men varför skulle man vilja offra psykopaten i DL1? Eller överhuvudtaget om man var ulv?Ond som i psykopaten alltså, det är väl den enda onda som drar med sig en god om den lynchas?
Så det skulle ju fortfarande kunna göra både dig och LenaH till ulvar och hon räddade dig.
Eller så är en av er onda, eller bägge goda.
Edit: rättade stavfel (från å till ä)
För att ge sig alibi och få ut en god samtidigt.Men varför skulle man vilja offra psykopaten i DL1? Eller överhuvudtaget om man var ulv?
Jag tycker nog det låter rimligt men röständringen gör dock teorin orimligt.För att ge sig alibi och få ut en god samtidigt.
Jag har inte lekt på evigheter, försöker bara få fram mina tankar.
Ond som i psykopaten alltså, det är väl den enda onda som drar med sig en god om den lynchas?
Så det skulle ju fortfarande kunna göra både dig och LenaH till ulvar och hon räddade dig.
Eller så är en av er onda, eller bägge goda.
Edit: rättade stavfel (från å till ä)
god vs God host host @IdahoeNja, att rösta på någon över auto correct låter som att göra det väldigt enkelt för sig…
Jag försökte med den i förrförra leken för att bli lynchad!
Min markering:God självmordsbombare - Kan välja att dö och då ta med sig en annan deltagare. Är inte bunden till DL, men får inte välja att dö timmen innan DL eller mellan DL och uppdatering.