Jag går och fiskar (Ulvlek)

Bukefalos 30 år!

Kan du utveckla hur du menar nu när bollen__ var ond? Att LenaH skulle offra en ulvkompis när hon kunde ha röstat ut mig lika lätt?
Ond som i psykopaten alltså, det är väl den enda onda som drar med sig en god om den lynchas?
Så det skulle ju fortfarande kunna göra både dig och LenaH till ulvar och hon räddade dig.
Eller så är en av er onda, eller bägge goda.

Edit: rättade stavfel (från å till ä)

Psykopat som drar med sig magikern som drar med sig ännu en ond blir bra.
Draken kan också göra ensamvarg och den onda trollkaren kära ❤️❤️

Men skulle leken ta slut så fort så borde LL lotta om alla roller så att leken kan börja om 😂😂 att avsluta allt i andra lynchen låter lite väl extremt även för mig.

Ond som i psykopaten alltså, det är väl den enda onda som drar med sig en god om den lynchas?
Så det skulle ju fortfarande kunna göra både dig och LenaH till ulvar och hon räddade dig.

Men varför skulle man vilja offra psykopaten i DL1? Eller överhuvudtaget om man var ulv?

För att ge sig alibi och få ut en god samtidigt.
Jag har inte lekt på evigheter, försöker bara få fram mina tankar.
Jag tycker nog det låter rimligt men röständringen gör dock teorin orimligt.

Om det inte vore för om du tror att bollen, Habina och Lena hade varit i lyan ihop.

Men det var en intressant teori att lyfta men som blev orimlig när man tänkte igenom den.

Aha. Så du menar att LenaH kom på att det var dumt att lyncha mig för att jag skulle vara psykopaten och att hon då istället offrade bollen__?

Känns ändå långsökt (även om det såklart hjälper mig att jag vet min roll) att tre ulvar skulle vara uppe för lynch.

Jag skulle ju säga att jag typ var tvungen att rösta på @Habina för att rädda mig själv men eg var jag lite gramse på bollen för rösten på mig och när chansen kom att hämnas så tog jag den. :o

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka