Jag går och fiskar (Ulvlek)

Bukefalos 30 år!

Jag har ett förslag om ensamvargen. Kanske en liten modifiering så den får gissa varannan natt på om nån är ulv och käka varannan natt? Jag tror rollen blev lite väl svår även om q skötte den med bravur och blev en god middag åt ulvarna 😂
Ja när jag var ensamvarg i förra leken fick jag ju sia, visste ju inte om ulvarna heller. Men å andra sidan fick jag inte käka.

Det är kul när det händer saker som är ganska enkla att förstå! nästa gång jag leker får bli under semestern, har alldeles för lite tid under vardagarna! :(

Du var så jävla nära att dö i den där bomben så du anar inte. :rofl: Men sen när jag släppt mitt raseri så började jag tänka att du kanske faktiskt var trollad och inte flyingechange som jag trodde. BSF var genuint ärlig i sitt försvar och Lena hade jag som god efter DL 1 och emthe gled bara in helt självsäkert med sin röst på FC och då tänkte jag att det bara måste vara emthe ändå och om inte så har jag ändå dött 🤣
Om du hade sprängt Elo hade emtherlia kunnat vinna obehindrat. Om hon inte käkade direkt på natten men trollade antingen bsf eller Lena, så den andra lynchades och sen käkade den sista på natten.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka