Jag har aldrig sett det

B

**BORTTAGEN**

så jag undrar om ni vet när det går? :cool:
Jag skulle nämligen se ett löp på tv, men har aldrig koll på när de går! Vet ni när det är någon gång? Tacksam för svar! :D
 
Ett lopp på TV? Det går lördag-söndag på TV4 typ mellan 16-30 och 1830, men i morgor är det bara galopp för det är V65 på Täby på TV4 vid 16.30 typ
 
Om du går in på Täby Galopps hemsida kan du titta på alla löpen efter en tävlingsdag. www.tabygalopp.se och sen under loppen i rörlig bild. Man behöver "realplayer".
//Lotta
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 118
Senast: co-SMAD4
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
1 968
Senast: Karro-Lina
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
16 838
Senast: fio
·
Övr. Katt Hejsan! Jag har under 2 veckor försökt göra en könsbestämning på mina två kattungar. Dock har jag inte lyckats trots att jag kollat på...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Joel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp