Jag hatar dethär.

Jag SYÅR INTE UT. Jag VET att det är MRNINGS LÖST för mig att försöka ÖNDP så kan jag inte ge upp vad är det för fucking jävla fel i mitt efter blivna jävla fitt hor äckel huvud 🤮🤮🤮🤮🤮
Jag bara skakG och jag lär mig fuckinh ALDRIG att INFET går kännas okej för mig INGEY.
Nu måste jag spy okej bra hejdå.
 

Nu har jag tagit bort massa jävla tjaffs och om ni bara tänker klaga eller ha kritik och skriva att jag känner fel och tänker fel och massa skit så kan ni likagärna inte skriva nånting alls för jag ORKAR INTE ta sånt fucking jävla skit SPECIELLT INTE nu.
Och jag VET att det inte be tyder ett fucking skit för nånannan här och JAG SKRIVER INTE DETHÄR FÖR ATT FÅ BE KRÄFTNING ELLER NÅN JÄVLA BULL SHIT UTAN FÖR ATT JAG MÅSTE FÅ UT DET NÅN FUCKING STANS OKEJ???
Det var prick ett år sen min hund Bella dog IMORGON och M mår inte bra och om han är sjuk i en sak som han har varit förut som började såhär så kommer han dö.
Och JAG står inte ut.

Tänkte bara säga, att vill du Prata så finns jag tillgänglig nästan jämnt i PM/brevknappen. Och om jag inte svarar direkt så har det inte med dig att göra, utan bara med mitt liv att göra.

Jag läser dina inlägg men svarar sällan pga att inlägg har så stor publik.
 
Nu har jag tagit bort massa jävla tjaffs och om ni bara tänker klaga eller ha kritik och skriva att jag känner fel och tänker fel och massa skit så kan ni likagärna inte skriva nånting alls för jag ORKAR INTE ta sånt fucking jävla skit SPECIELLT INTE nu.
Och jag VET att det inte be tyder ett fucking skit för nånannan här och JAG SKRIVER INTE DETHÄR FÖR ATT FÅ BE KRÄFTNING ELLER NÅN JÄVLA BULL SHIT UTAN FÖR ATT JAG MÅSTE FÅ UT DET NÅN FUCKING STANS OKEJ???
Det var prick ett år sen min hund Bella dog IMORGON och M mår inte bra och om han är sjuk i en sak som han har varit förut som började såhär så kommer han dö.
Och JAG står inte ut.

Åh vad jobbigt att M är dålig!

Min hund Doris är gammal och jag blir jätteledsen och rädd så fort hon ens är lite sjuk för jag är hela tiden rädd för att hon ska dö. Jag vet inte om jag någonsin kommer våga skaffa en till hund någon gång för att det känns så hemskt.

Ser också att det var jobbigt att folk inte fattade att du ville diskutera i tråden igår. Jag var en som läste och gillade men sen inte skrev nåt. Jag är ledsen för att jag inte fattade att du ville just diskutera och att det (inte jag ensam men att alla gjorde så) var jobbigt.
 
Jag ber om ursäkt om det jag skrev i den förra tråden gjorde dig ledsen eller uppfattades som kritik, det var inte min mening.

Hoppas i alla fall att du kan ta dig igenom den här jättejobbiga dagen, och den imorgon, och att M kryar på sig. :heart Jag har själv bara en gammal hund kvar och varje gång det händer något blir jag lika orolig.
 
Ja själv klart så var det jobbigt att jag skrev jätte långt om saker som jag har tänkt jätte mycket på och som jag ville och be hövde skriva om och att det kändes som att det var dumt gjort av mig. Men det går inte att göra nånting åt utan det är hopp löst heltenkelt. Vissa saker ska man bara inte försöka att disskutera om heltenkelt. Och jag är fel heltenkelt jag kan inte ut trycka mig till räckligt tydligt för andra och jag vet inte varför eller hur jag skulle kunna ändra pådet.
Och jag kommer inte klara om M blir jätte sjuk och dör nu. Jag låg på golvet med han hela natten till igår och jag kommer nog göra det inatt också för jag vill inte att han ska tro att jag inte bryr mig. Och om han mår dåligt inatt så vill jag veta det DIREKT.
 
Allt bara gör så jävla ONT idag 😭 Det har gått ÖVER ett år nu från att jag träffade Bella sista gången 💔 Och jag är så jävla jävla JÄVLA o rolig för M 😭 Och jag står inte ut med allt dethär och alla ensam känslor och allt som jag gör fel och är fel och känner fel och tänker fel och tycker fel. Och jag vet inte vad jag ska göra och jag får panik och jag känner mig så jävla jävla ensam och ingen kan fatta. Allt bara gör ONT.
 
Usch jag har ingen bra hjälp att komma med men vet hur hemskt det är med oron för gamla eller sjuka djur - och sorgen för de som inte finns med oss längre.

Sorgen för mig är mer att den kommer och går när man påminns om sådant som att det är ett eller två eller flera år sedan ett älskat djur dog. Men oron är svårare att komma ifrån för den bara hänger över en hela tiden som ett mörkt moln. Jag hoppas att M känner hur betydelsefull han är, och jag är helt säker på att han känner hur omtyckt han är. Och håller tummarna att han hittar styrka i det för att må bättre och finnas länge till. :heart
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Usch jag har ingen bra hjälp att komma med men vet hur hemskt det är med oron för gamla eller sjuka djur - och sorgen för de som inte finns med oss längre.

Sorgen för mig är mer att den kommer och går när man påminns om sådant som att det är ett eller två eller flera år sedan ett älskat djur dog. Men oron är svårare att komma ifrån för den bara hänger över en hela tiden som ett mörkt moln. Jag hoppas att M känner hur betydelsefull han är, och jag är helt säker på att han känner hur omtyckt han är. Och håller tummarna att han hittar styrka i det för att må bättre och finnas länge till. :heart
Ja och att det inte går att veta hurlänge jag kommer vara o rolig för M. Alltså det vore ju enklare ifall jag VISSTE att tillexempel imorgon skulle han till vetrinären och då får vi veta 100 % vad det är och om han kommer bli bra igen. Men det vet jag ju inte.
Och jag saknar Bella så jävla jävla mycket. Jag kan inte tänka att jag ALDRIG kommer se henne igen ALDRIG. Det är så jävla länge. Och jag kommer inte ens håg henne såmycket som jag BORDE göra. Och ingen kan nog fatta exakt HUR mycket hon be tydde förmig 💔
Och jag önskar att det iallafall kunde få räcka att sakna henne så jävla mycket och vara så jävla o rolig för M men såklart inte. Utan såklart så är alltannat också i huvudet helatiden.
 
Jag förstår din saknad. Jag kan inte ens tänka tanken på att skaffa ny hund fast det gått ett år sedan min hjärtehund dog. Jag gråter när jag skriver detta. Jag trodde det skulle gå över men det har bitit sig fast denna gång. Alla mina djur som gått bort är vackra minnen men detta vill inte bli ett minne.

Jag hoppas M blir piggare igen.
 
  • Hjärta
Reactions: Sel
Ja och att det inte går att veta hurlänge jag kommer vara o rolig för M. Alltså det vore ju enklare ifall jag VISSTE att tillexempel imorgon skulle han till vetrinären och då får vi veta 100 % vad det är och om han kommer bli bra igen. Men det vet jag ju inte.
Och jag saknar Bella så jävla jävla mycket. Jag kan inte tänka att jag ALDRIG kommer se henne igen ALDRIG. Det är så jävla länge. Och jag kommer inte ens håg henne såmycket som jag BORDE göra. Och ingen kan nog fatta exakt HUR mycket hon be tydde förmig 💔
Och jag önskar att det iallafall kunde få räcka att sakna henne så jävla mycket och vara så jävla o rolig för M men såklart inte. Utan såklart så är alltannat också i huvudet helatiden.
Åh så jobbigt du har det.
Det är hemskt att allt kommer på samma gång. Årsdagen är jobbig som den är och oron för M ovanpå det skulle bli övermäktigt för vem som helst.

Jag antar att du har M nära dig hela tiden. 💕

Hoppas du kan sortera nånting så det känns lite lättare. Finns det nåt du kan göra som skingrar tankarna? Nåt som vi kan göra?
 
DSC_2623~2.JPG

Jag försökte rita hur allt känns men den blev skit dålig.
 
Jag förstår din saknad. Jag kan inte ens tänka tanken på att skaffa ny hund fast det gått ett år sedan min hjärtehund dog. Jag gråter när jag skriver detta. Jag trodde det skulle gå över men det har bitit sig fast denna gång. Alla mina djur som gått bort är vackra minnen men detta vill inte bli ett minne.

Jag hoppas M blir piggare igen.
Jag ÄLSKAR min valp men jag önskar ändå att jag inte hade skaffat han. För då skulle jag inte be höva ha dåligt sam vete att jag vill dö om M dör.
 
Åh så jobbigt du har det.
Det är hemskt att allt kommer på samma gång. Årsdagen är jobbig som den är och oron för M ovanpå det skulle bli övermäktigt för vem som helst.

Jag antar att du har M nära dig hela tiden. 💕

Hoppas du kan sortera nånting så det känns lite lättare. Finns det nåt du kan göra som skingrar tankarna? Nåt som vi kan göra?
Nej jag kan inte sortera nånting. Och nej inget kan skingra nånting heller.
 
Visa bifogad fil 128641
Jag försökte rita hur allt känns men den blev skit dålig.

Jag tycker iaf den visar ganska tydligt den där känslan av att all andra verkar normala och har kul med vänner medan man själv är ensam och utanför alla. Så kan jag känna mig ibland när jag är ute och och går på kvällar och så ser man hur familjer sitter inne i husen och är med varandra där det är ljust och varmt medan jag är ensam utanför i mörker. Jag förstår att det inte är precis som för dig men ville bara förklara hur jag känner när jag ser bilden.
 
Jag tycker iaf den visar ganska tydligt den där känslan av att all andra verkar normala och har kul med vänner medan man själv är ensam och utanför alla. Så kan jag känna mig ibland när jag är ute och och går på kvällar och så ser man hur familjer sitter inne i husen och är med varandra där det är ljust och varmt medan jag är ensam utanför i mörker. Jag förstår att det inte är precis som för dig men ville bara förklara hur jag känner när jag ser bilden.
Okej ❤️ Ja förmig så är det att alla andra verkar som höra hop och passa med varandra och fatta varandra. Men jag är ensam liksom.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Ord
Dagbok Jag är så jävla tom och egentligen så är ju JAG redan borta. Den riktiga Emma finns inte och hon har inte funnits på LÄNGE. Detenda som...
2
Svar
36
· Visningar
2 003
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 990
Senast: Voeux
·
L
  • Artikel
Dagbok Kanske ska börja med trigger varning för vissa kanske tycker sånthär är jobbigt ❤️ Men det är om kroppen och om äckel saker och annat...
2
Svar
25
· Visningar
1 914
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag HAR försökt. Jag lovar att jag har det så jävla mycket även fast vissa kanske inte tror det. Men helt ärligt så som mitt liv har...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 537

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp