Jag klarar inte dethär

Jag vet inte hur jag ska stå ut. Jag kan inte sluta gråta och jag har fått max som jag får av ångest medicinen. Och jag får inte vara själv men sam tidigt så är jag så jävla ensam.
Och det är över fullt kaos i hjärnan på sammagånf som det är helt tomt. Och det är som att jag vill få ut allt men INGET kommer ut.
Jag längtar efter mamma och pappa och min valp jätte mycket men dom ska komma imorgon och jag vill ändå inte det för jag vet inte hur jag ska klara det. Och jag vill vara med M men jag vill också inte för han vill nog få lite lugnt nångång.
Jag kan inte tänka och jag kan inte stå ut. Det hjälper inte att ta en timme en minut en sekund itaget för INGET kommer ändras för att tiden går. Och jag kan inte andas men ändå så kan jag inte INTE andas heller utan den jävla svikar kroppen andas ändå fast det gör för ont. Och den lever fast det gör för ont så jag kan inte ens lita på minegen fucking jävla skit kropp.
Jag tror ingen kan fatta paniken att exakt allt i hela kroppen skriker att jag måste få bort det. Jag måste skära mig eller bränna eller göra NÅNTING. Jag måste ha kontakt med nån äckel gubbe som kanske kan göra illa mig. Jag måste köra en tand borste i halsen och försöka spy. Jag måste bort bort bort. Jag måste NÅNTING men jag KAN INTE.
 

Nej, jag tycker inte det du skriver.
Men jag tror inte att det blir bättre av att vi debatterar mera om det heller.

Ber om ursäkt för att jag inte uttryckte mig så väl i mina tidigare inlägg.
Okej men jag skulle gärna vilja veta vad du menade då men fattar om du inte vill förklara.
 
Det där är det sjukaste. Tjejer som redan har det krångligt och varit med om allt möjligt ska klä av sig inför främmande personer, som jag har förstått det så får man inte ens välja att det är en kvinna som visiterar. Så tjejer som varit utsatta för övergrepp av män kan alltså bli tvångsvisiterade nakna av män. Jag blir så arg så jag kokar.

Japp exakt. För barn är det tydligen okej att göra så mot men mot vuxna som har gjort brott så FÅR man inte det.
Och man kan få ÖNSKA att en kvinna ska göra det istället men dom måste inte lyssna på det utan man kan ändå bli tvingad att bli visi terad naken av en helt o känd man.Och EXAKT DET är varför jag hundra gånger hellre dör motför att hamna på sis.
Och TACK att det inte bara är jag som blir så jävla arg för att det är så! ❤️

Jag tycker också att det är fruktansvärt att barn inte har samma rättigheter som vuxna och kan kräva att visitation ska ske av en kvinna. Förstår dina känslor inför en sådan händelse till fullo!
Jag funderar på att maila till riksdagspartierna och fråga vad de tänker göra åt detta. Man kan maila partiers riksdagsgrupp och/eller enskilda ledamöter (men då blir det många mail om man vill maila till alla 349).
Nån mer som är på?
Här kan man hitta mailadresser till partierna och ledamöterna:
https://www.riksdagen.se/sv/ledamoter-och-partier/
 
Jag funderar på att maila till riksdagspartierna och fråga vad de tänker göra åt detta. Man kan maila partiers riksdagsgrupp och/eller enskilda ledamöter (men då blir det många mail om man vill maila till alla 349).
Nån mer som är på?
Här kan man hitta mailadresser till partierna och ledamöterna:
https://www.riksdagen.se/sv/ledamoter-och-partier/

Kör! Jag vill också, men tänker att jag kanske väntar tills jag flyttat till Sverige, tveksamt om de bryr sig vad en utlänning tycker...

Evt finns det någonstans man även kan göra en underskriftslista/namninsamling etc? Som går att dela på Facebook osv?
 
Jag funderar på att maila till riksdagspartierna och fråga vad de tänker göra åt detta. Man kan maila partiers riksdagsgrupp och/eller enskilda ledamöter (men då blir det många mail om man vill maila till alla 349).
Nån mer som är på?
Här kan man hitta mailadresser till partierna och ledamöterna:
https://www.riksdagen.se/sv/ledamoter-och-partier/
Det vore jätte bra tycker jag!
Jag vet inte om det spelar nån roll om jag skulle skriva för dom skulle nog inte bry sig efter som att jag är en sån som skulle kunna hamna där som dom uppen bart skiter i. Utan det är nog bättre ifall vuxna skriver tror jag men somsagt så tycker jag att det är jätte bra om flera skriver så dom kanske börjar tänka lite!
 
Kör! Jag vill också, men tänker att jag kanske väntar tills jag flyttat till Sverige, tveksamt om de bryr sig vad en utlänning tycker...

Evt finns det någonstans man även kan göra en underskriftslista/namninsamling etc? Som går att dela på Facebook osv?
Nog tror jag de bryr sig om hur Sverige uppfattas i utlandet ... ? Du kan ju kolla upp hur det är i ditt nuvarande land och jämföra?
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 464
Senast: Jerseyite
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär kanske låter konstigt efter som att iprincip alla vet att jag har försökt att ta själv mord flera gånger. Men jag är SKIT RÄDD...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 372
Senast: cirkus
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 547
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp