Jag klarar inte dethär

Jag vet inte hur jag ska stå ut. Jag kan inte sluta gråta och jag har fått max som jag får av ångest medicinen. Och jag får inte vara själv men sam tidigt så är jag så jävla ensam.
Och det är över fullt kaos i hjärnan på sammagånf som det är helt tomt. Och det är som att jag vill få ut allt men INGET kommer ut.
Jag längtar efter mamma och pappa och min valp jätte mycket men dom ska komma imorgon och jag vill ändå inte det för jag vet inte hur jag ska klara det. Och jag vill vara med M men jag vill också inte för han vill nog få lite lugnt nångång.
Jag kan inte tänka och jag kan inte stå ut. Det hjälper inte att ta en timme en minut en sekund itaget för INGET kommer ändras för att tiden går. Och jag kan inte andas men ändå så kan jag inte INTE andas heller utan den jävla svikar kroppen andas ändå fast det gör för ont. Och den lever fast det gör för ont så jag kan inte ens lita på minegen fucking jävla skit kropp.
Jag tror ingen kan fatta paniken att exakt allt i hela kroppen skriker att jag måste få bort det. Jag måste skära mig eller bränna eller göra NÅNTING. Jag måste ha kontakt med nån äckel gubbe som kanske kan göra illa mig. Jag måste köra en tand borste i halsen och försöka spy. Jag måste bort bort bort. Jag måste NÅNTING men jag KAN INTE.
 

Vet inte vad jag ska skriva men vill säga att jag läst och din smärta märks tydligt. Tror det är bra att gråta. :heart
 
Åh Emma,
Absolut ingenting jag skriver kan hjälpa och det gör mig så ledsen för jag hade verkligen velat hjälpa dig.
Jag hör din smärta och jag är så ledsen för din skull. ❤️

Vad det gäller M så funderar inte hundar likadant som vi. Vill han vara med dig så låt honom.

Stor kram ❤️
 
Emma Vad otroligt sorgligt och ledsamt att du mår så himla dåligt just nu. :heart Önskar verkligen jag kunde bära en del av din smärta så du fick det lite lättare men det går ju inte skickar en stor kram :heart
 
Jag vet inte hur jag ska stå ut. Jag kan inte sluta gråta och jag har fått max som jag får av ångest medicinen. Och jag får inte vara själv men sam tidigt så är jag så jävla ensam.
Och det är över fullt kaos i hjärnan på sammagånf som det är helt tomt. Och det är som att jag vill få ut allt men INGET kommer ut.
Jag längtar efter mamma och pappa och min valp jätte mycket men dom ska komma imorgon och jag vill ändå inte det för jag vet inte hur jag ska klara det. Och jag vill vara med M men jag vill också inte för han vill nog få lite lugnt nångång.
Jag kan inte tänka och jag kan inte stå ut. Det hjälper inte att ta en timme en minut en sekund itaget för INGET kommer ändras för att tiden går. Och jag kan inte andas men ändå så kan jag inte INTE andas heller utan den jävla svikar kroppen andas ändå fast det gör för ont. Och den lever fast det gör för ont så jag kan inte ens lita på minegen fucking jävla skit kropp.
Jag tror ingen kan fatta paniken att exakt allt i hela kroppen skriker att jag måste få bort det. Jag måste skära mig eller bränna eller göra NÅNTING. Jag måste ha kontakt med nån äckel gubbe som kanske kan göra illa mig. Jag måste köra en tand borste i halsen och försöka spy. Jag måste bort bort bort. Jag måste NÅNTING men jag KAN INTE.

Åh Emma vad hemskt det låter! Jag är så ledsen att du behöver ha det så här 💔💔
 
E
Åh Emma,
Absolut ingenting jag skriver kan hjälpa och det gör mig så ledsen för jag hade verkligen velat hjälpa dig.
Jag hör din smärta och jag är så ledsen för din skull. ❤️

Vad det gäller M så funderar inte hundar likadant som vi. Vill han vara med dig så låt honom.

Stor kram ❤️
Jag hade också verkligen verkligen viljat att nån kunde göra nånting som hjälpte. Och jag vet inte om M VILL vara med mig.
 
Jag ÄR faktist inte en som ger upp lätt. För då skulle jag INTE vara den jag är. Utan både som själva JAG och hela min kropp ÄR som inte ger upp. Utan att jag ändå på nåt sätt har ALLTID kämpat vidare ändå även fast jag inte kunde.
Men NU så känns det o möjligt och som att det finns INGEN kämpa ork kvar. Så jag orkar inte försöka jag orkar inte känna så detenda som känns är en så jävla stor tom het.
Och jag önskar att jag kunde vara arg eller inte bry mig eller NÅNTING som skulle kunna hjälpa. Men nej inte ens det kan jag.
Och nu ska jag försöka sova som jag inte kommer kunna och jag har redan skit mycket ångest.
 
Jag ÄR faktist inte en som ger upp lätt. För då skulle jag INTE vara den jag är. Utan både som själva JAG och hela min kropp ÄR som inte ger upp. Utan att jag ändå på nåt sätt har ALLTID kämpat vidare ändå även fast jag inte kunde.
Men NU så känns det o möjligt och som att det finns INGEN kämpa ork kvar. Så jag orkar inte försöka jag orkar inte känna så detenda som känns är en så jävla stor tom het.
Och jag önskar att jag kunde vara arg eller inte bry mig eller NÅNTING som skulle kunna hjälpa. Men nej inte ens det kan jag.
Och nu ska jag försöka sova som jag inte kommer kunna och jag har redan skit mycket ångest.
Jag hoppas du kan få sova inatt Emma ❤️
 
Jag har sovit endel iallafall men det känns inte detminsta bättre ändå. Utan det ändå bara känns så jävla jobbigt och tungt med exakt allt som att jag skulle väga flera hundra kilo så ALLT blir skit jobbigt och att jag verkligen inte orkar. Och jag orkar inte känna såhär men det går ju inte att stänga av heller.
 
En annan sak som jag är så JÄVLA rädd för är att dom ska tröttna på mig här eller att soc tycker att jag aldrig blir bättre så kanske jag hamnar på sis. Och nästan allt man hör om det är sånthär och jag får PANIK av att tänka på det
https://www.aftonbladet.se/svenskah...m-tiden-pa-sis-slapades-i-haret-av-personalen
Ja fy :( känns verkligen bra att de där sis-hemmen granskas! Hoppas någon tar tag i att göra dem bättre snart också (om de ens ska finnas kvar).

Jag hoppas personalen ser de framsteg du verkar göra, även om det kommer bakslag :heart
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 458
Senast: Jerseyite
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär kanske låter konstigt efter som att iprincip alla vet att jag har försökt att ta själv mord flera gånger. Men jag är SKIT RÄDD...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 371
Senast: cirkus
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 544
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 566

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp