Jag stressar snart ihjäl mig

Sv: Jag stressar snart ihjäl mig

Ja jag är där. En kollega ringde tidigare idag om vad h*n skulle göra med ett litet problem. H*n kunde inte följa instruktionen och frågade om det var ok att göra på ett annat sätt. Jag började stortjuta ocj konstaterade att jag vet inte och att jag komemr inte imorgon då jag inte orkar mer nu. Jag berättade lite om situationen och h*n blev rätt arg på chefen och erbjöd sig att ta ett allvarligt samtal med henom. Det här var strax före lunch och efter det har jag inte klarat av att äta mer än ett äpple. När matlusten försvinner är det illa då jag reagerar på stress med att tröstäta.
 
Sv: Jag stressar snart ihjäl mig

Att släppa taget och ge upp är det första steget mot att komma ur situationen.
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 716
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 590
Senast: Exile
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 068
Senast: Sasse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 323
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp