jaguars bomvidder?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MissNegativ
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 253
M

MissNegativ

jag ska försöka fixa ny sadel och håller koll på en auktion och där står det att en jaguar har bomvidden 32, som är medium står det. har kollat runt i typ alla jaguar trådar och ser att deras vidder går upp i 28 som max. så frågan är om dom nyss gjort om vidderna (XKC Mono) eller om dom skrivit fel? eller så kan ju jag va helt ute å cykla...

Sv: jaguars bomvidder?

Mig veterligen har de inte gjort om bomvidderna. Köpte en begagnad tidigare i höstas och de betäcknades de fortfarande i 26, 27, 27,5 och 28.

Det stämmer. Har aldrig hört 32:confused: och normal är det def inte om dom inte helt ändrat system väldigt nyligen:cool:

Jag gissar att du har span på en tysk auktionssida (ebay.de?). Tyskarna brukar ange sina bomvidder enligt annat system, men vad jag fattat så motsvarar 32 en normal enligt dem. Maila försäljaren och fråga (om du inte kan tyska är babelfish en kanonsida)

Liknande trådar

Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
235
Senast: Fibusen
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
14 152
Senast: Fibusen
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
12 008
Hästhantering Är ny inom att hyra Och nu sista stallet va litet men företag Då jag å frun ändå hade samma tänk i början kändes tryggt Fick dock... 2
Svar
20
· Visningar
2 482

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka