S
starstruck
Jag hittar inte så mkt info om honom på webben. Har ngn koll på exteriörbedömningen? Vad tycker ni om honom? Har ngn sett en avkomma? Är han underskattad?
Hit me
Hit me
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte sett ngn avkomma, men jag har sett honom, och mer långbent och lätt hingst tror jag aldrig jag sett.
Jag skulle gärna betäcka med honom, men funderar på om ungen skulle bli svårsåld, då inte så många känner till honom.
Han har väl på rätt få avkommor lämnat en del bra, skulle nog vilja säga att han är underskattad.
Exteriört utlåtande: "Välproportionerlig hingst av god modell. Något oädelt huvud, tendens till underhals, något brant bog, långt bra kors. Uttåad fram, vinklad bak. Naturlig, taktmässig skritt. Spänstig trav med bra takt." Poäng 88788=39p (5 år).
Han är mystiskt försvunnen från årets kalender, han finns varken med bland verksamma eller icke verksamma hingstar.
![]()
![]()
hm.. jag hittade en annons i ridsport o där stod det att han skulle fungera på både AI o TAI i år. billiga avgifter var det...(samma station som Mr Carrerra)
har dessutom inte sett honom ute på tävling på länge, så han kanske "bara" går i avel?
Jag såg honom i Falsterbo för några år sedan, han gick huntingen då. Där tyckte jag han var kanonfin. Lätt fin modell med härlig galopp.