Bukefalos 28 år!

Jessica Kürten förlorar sina topphästar

(Ridsport)
Irländska hoppryttaren Jessica Kürtens hästägare sedan flera år tillbaka, Lady Georgina Forbes, har beslutat att hennes hästar inte längre ska tävlas. Därmed förlorar nu Kürten sina bästa hästar.



Läs mer...
 
Sv: Jessica Kürten förlorar sina topphästar

Ja det stod ju inte så mycket direkt. Om ägarinnan vill ha dem till sällskap eller om hon vill sälja dem eller om hon vill att någon annan än Jessica K ska tävla dem? Men det sista fick man väl inte intrycket av tror jag?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 279
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 549
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 433
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 522
Senast: MML
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp