Jobb o jobb

Jag har skrivit två jobbansökningar idag. En av dem är en spontanansökan som jag ska lämna in på måndag. Jag vill inte ha något av jobben. Hur fan hittar man ett bra jobb? Jag vet väl egentligen inte ens vad jag vill jobba med. Inget lockar. Jävla skit att jag inte kan åka till Skåne och utbilda mig inom sånt jag tycker är viktigt och som intresserar mig. Fuck ångest.
 

kolla här https://www.folkhogskola.nu/sok-kur...dfFTsA41x8wnEbd67aXG4QRDzXQfOom8aAk5bEALw_wcB
finns kanske nåt. Såg att det fanns någon kurs med bara en träff, det vore kanske "rätt nivå", så när du märker att det funkar så är det bara att köra på?
Tack! Ska kolla där.
eller så flyttar du till skåne :D
Ja, kanske inte vore så dumt. Vet dock inte hur det skulle gå till då jag inte klarar av att åka så långt eller var jag skulle bo. Som arbetslös kan jag inte köpa nytt boende och jag vantrivs i lägenhet.

Och finns det områden i Skåne där det inte finns mördarsniglar?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 352
Senast: Enya
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte skriva i en annan dagboks tråd om dethär först men det bara kändes dumt så jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär. Men...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 065
Senast: zuli
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 498
Senast: karl_h
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 788
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp