Snurrfian
Moderator
Vad är det som gör att jag känns skummast menar du?Jag håller ju dig åt det goda hållet och Snurrfian tyckte jag kändes skummast. Vad blir skillnaden om Jag och Niyama röstar på Snurrfian eller dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det som gör att jag känns skummast menar du?Jag håller ju dig åt det goda hållet och Snurrfian tyckte jag kändes skummast. Vad blir skillnaden om Jag och Niyama röstar på Snurrfian eller dig?
Dels att psykopaten Cirkus tyckte du var god, dels för att röstningen igår kändes så konstig. Citerar mig självVad är det som gör att jag känns skummast menar du?
Pga röstningen igår och att LenaH verkade tro att snurr var god.Det hoppas jag inte att jag blir! Men det blir ju samma utfall av din plan om både du och jag röstar på Snurrfian? Jag har BSF åt goda hållet trots rösten på mig. Varför skulle du hellre rösta på BSF än Snurrfian?
Knappast konstigt att Cirkus röstade på mig i och med att hon ville sätta griller i huvudet på folk. Men jag vill ändå hävda att mina röständringar snarare talar för min godhet. Du följde mig villigt igår och röstade på Niyama men idag vill du ha mig som ulv?Dels att psykopaten Cirkus röstade på dig och dels för att röstningen igår kändes så konstig. Citerar mig själv
"Sen tyckte plötsligt Snurrfian att jag var ond för att jag tyckte hon var god och ville rösta på mig. Idag röstar Snurrfian på mig för att jag funderare över hennes godhet ."
Vet inte om Harrysen blir mer eller mindre misstänkt? Uppgiven ulv som vill lynchas? Annars fattar jag inte vad planen skulle vara.Det vette tusan alltså... jag hade räknat med att Harrysen skulle rösta på mig. Det gör ju att Harrysen känns mer misstänkt. Men klandrar dig inte om du låter goda lyan avgöra.
Jo men igår när jag följde dig så kändes det verkligen inte som du var god utan du röstade ju på mig för att jag tyckte du var god?Knappast konstigt att Cirkus röstade på mig i och med att hon ville sätta griller i huvudet på folk. Men jag vill ändå hävda att mina röständringar snarare talar för min godhet. Du följde mig villigt igår och röstade på Niyama men idag vill du ha mig som ulv?
Skapa förvirring?Vet inte om Harrysen blir mer eller mindre misstänkt? Uppgiven ulv som vill lynchas? Annars fattar jag inte vad planen skulle vara.
Du undrade ju om min godhet? Jag röstade på dig av den anledningen, det rimliga om du är god vore att rösta på Niyama eller BSF. Speciellt när Niyama lanserar att låta den goda lyan avgöra, de sitter på info.Jo men igår när jag följde dig så kändes det verkligen inte som du var god utan du röstade ju på mig för att jag tyckte du var god?
Hehe om goda lyan ska avgöra kan hon inte rösta på mig för jag tror inte jag får rösta på mig själv.Du undrade ju om min godhet? Jag röstade på dig av den anledningen, det rimliga om du är god vore att rösta på Niyama eller BSF. Speciellt när Niyama lanserar att låta den goda lyan avgöra, de sitter på info.
Du menar att jag borde rösta på dig istället?Hehe om goda lyan ska avgöra kan hon inte rösta på mig för jag tror inte jag får rösta på mig själv.
Mm det här är konstigtSkapa förvirring?
Nej, låt det vara sim det är nuDu menar att jag borde rösta på dig istället?
Om du lurar mig så kommer jag aldrig mer lita på dig
Tja om du gör det så kan goda lyan avgöra helt va? Men litar inte på att den som är ulv inte ändrar i sista stundDu menar att jag borde rösta på dig istället?
Jag kommer aldrig lita på dig (eller LenaH som jag håller ansvarig ) om det visar sig att jag borde röstat på digDu menar att jag borde rösta på dig istället?
Känner också att jag inte vet vad jag annars skulle gjort... Ja röstat på dig då? Vill veta vad som skrivs i goda lyan!Den här väntan nu Jag känner mig inte ett dugg säker på att jag har gjort rätt, men samtidigt vet jag inte vad jag skulle ha gjort annars.
Blir nojig av det här. BSF vill inte låta goda lyan avgöra? För om Snurr röstat på mig hade det ju stått 1-1-1Nej, låt det vara sim det är nu