Jag köper en julkalender från Monster till mina hundar. 1 kalender räcker till alla tre 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja de släppte fler i torsdags. Sidan kraschade tydligen men jag hann beställa en, den levererades idagJag blev sugen på monsters men jag hann inte med! De skulle väl släppa fler om jag inte missat det också?
Den jag har från monster ha massa bitar i varje lucka så hundarna lär rulla fram i slutet på december! Räcker gott till tre stycken i alla fallKalendern blev väldigt poppis och varje lucka räcker till flera hundar, den med minst antal i har räckt till 4.
Visa bifogad fil 177925
Jag ska vara snabb nästa år så jag kan knipa en från Monster tänkte jagDen jag har från monster ha massa bitar i varje lucka så hundarna lär rulla fram i slutet på december! Räcker gott till tre stycken i alla fall![]()
Första dagen var det deras kex, då var det tre stycken i (perfekt eftersom mina är just tre). De andra dagarna hittills har det varit olika sorter av deras träningsgodis och då har det varit många bitar!Jag ska vara snabb nästa år så jag kan knipa en från Monster tänkte jagKul att prova olika och bra att veta att det räcker till flera hundar! (här har katterna hjälpt till också, men det var verkligen inte min tanke
)