Julkalendern 2021 - En hederlig jul med Knyckerts!

Det lĂ€r leda till en massa saker iaf. 🙂

Nej, det var ju Stulia som skrev. Men jag undrar vad hon kommer att sĂ€ga till Byttan i morgon. 😁

Stulia?... NÀr dÄ? Hon skrev till Ture vet jag bara. :)

Redan hunnit se dagens pga av att jag inte kan sova och Ă€nnu fler frĂ„gor dök upp. FörstĂ„r inte hur de ska hinna lösa de hĂ€r pĂ„ de dagar som Ă€r kvar đŸ€Ł Men de Ă€r ju adventskalenderns charm 💁

Har ocksÄ sett dagens. Haha, kul att biskopen och familjen tror att de tÀnker lika om Ture, blir kul med det samtalet.
Undrar nÀr Sara och Ture ska börja samarbeta?! Hon e ju konstig^^.
Det Àr ju ganska mÄnga dagar kvar Ànnu :).
 
Stulia?... NÀr dÄ? Hon skrev till Ture vet jag bara. :)



Har ocksÄ sett dagens. Haha, kul att biskopen och familjen tror att de tÀnker lika om Ture, blir kul med det samtalet.
Undrar nÀr Sara och Ture ska börja samarbeta?! Hon e ju konstig^^.
Det Àr ju ganska mÄnga dagar kvar Ànnu :).
Gillar inte riktigt dottern hon har nĂ„got i kikaren 😏 Sen om de gynnar Ture eller inte fĂ„r vi se!
 
Stulia?... NÀr dÄ? Hon skrev till Ture vet jag bara. :)



Har ocksÄ sett dagens. Haha, kul att biskopen och familjen tror att de tÀnker lika om Ture, blir kul med det samtalet.
Undrar nÀr Sara och Ture ska börja samarbeta?! Hon e ju konstig^^.
Det Àr ju ganska mÄnga dagar kvar Ànnu :).

Jag trodde avsnittet var slut nĂ€r Ture satt i sĂ€ngen med polislĂ„dan, sĂ„ jag stĂ€ngde av dĂ„. 🙈 Jag trodde att du menade att Wagner skrev nĂ„got som hon tvingade Stulia att posta eller nĂ„got. Men nu har jag kollat och hĂ„ller med.

Ja, och ocksĂ„ kul att alla bara misstĂ€nker Ture och inte resten av familjen. 😁
 
SÄg avsnittet nyss, och sen sÄg jag era kommentarer ang Hobby för jag tÀnkte just att
Rosen frĂ„n Sinai skulle kunna vara gömd i pepparkakshuset som Kriminellen vill ha. Eller om det Ă€r ett sidospĂ„r för att förvirra oss vuxna tittare? đŸ€”đŸ˜…
Har ocksÄ tÀnkt just pÄ det, om den Àr gömd i pepparkakshuset. Finns mÄnga misstÀnkta just nu :p.
 
Det slog mig att det kanske Àr Sara som tagit julstjÀrnan för att hon vill ha mammans uppmÀrksamhet, och sÄ tog hon Tures detektivkit för att inte bli avslöjad.
Jag tÀnker att hon vill lösa mysteriet av just samma anledning. Tror inte hon stal stjÀrnan dock.
 
Men idag nĂ€r hon kikade in och pratade med Jesus sĂ„ var pepparkakshuset ganska öppet, sĂ„g ingen julstjĂ€rna dĂ€r inne dĂ„...đŸ€” (Tyckte för övrigt att det var en vĂ€ldigt rolig scen 😁)
MÀrkte det, men vill tro att modellen ska spela större roll i serien Àn att bara stÄ dÀr :p.
 
Gillade dagens avsnitt hÀnde ganska mycket. Scenen med biskopen, hobby och pepparkakshuset var vÀldigt komisk tycker jag. Tror att det kan finnas en möjlighet att rosen ryms dÀrinne men kan ocksÄ vara ett villospÄr.

Har tÀnkt pÄ nÀr Ture sprang in i kyrkan och rosen var borta sÄ var det tomt men larmet var igÄng. Det skulle kunna tala för att det var nÄgon som kÀnner till kyrkan vÀl och vet vart man kan gömma sig i den eller hur man ska ta sig ut bakvÀgen.

SÄ kul att de ska prata med biskopen om Ture och tror de har samma utgÄngspunkt.

Ser fram emot fortsÀttningen,!
 
Jag har inte lÀst trÄden, men följer familjen knyckertz slaviskt - bÀsta julkalendern pÄ mÄnga Är!
Vill bara tipsa om att Eva Röse och Vanna Rosenberg har en knyckis-kalender pÄ Evas instagram- sÄ mycket betle - som Àr hilarious, det bÀsta som hÀnt sedan knÀckebrödet typ! Jag skrattar ibland sÄ jag grÄter, sÄ knasig och kul! missevarose heter kontot, gÄ in och bli beroende innan den tar slut!
 
Gillade dagens avsnitt hÀnde ganska mycket. Scenen med biskopen, hobby och pepparkakshuset var vÀldigt komisk tycker jag. Tror att det kan finnas en möjlighet att rosen ryms dÀrinne men kan ocksÄ vara ett villospÄr.

Har tÀnkt pÄ nÀr Ture sprang in i kyrkan och rosen var borta sÄ var det tomt men larmet var igÄng. Det skulle kunna tala för att det var nÄgon som kÀnner till kyrkan vÀl och vet vart man kan gömma sig i den eller hur man ska ta sig ut bakvÀgen.

SÄ kul att de ska prata med biskopen om Ture och tror de har samma utgÄngspunkt.

Ser fram emot fortsÀttningen,!

Larmet var vÀl inte igÄng? Det var vÀl Ture som startade det?

HĂ„ller med om det, det Ă€r jĂ€ttekomiskt att de pratar pĂ„ "problem med kriminaliteten" och menar pĂ„ helt olika sĂ€tt. 😁

Men jag kom att tÀnka pÄ en sak. GÄr de inte i skolan?
 
Larmet var vÀl inte igÄng? Det var vÀl Ture som startade det?

HĂ„ller med om det, det Ă€r jĂ€ttekomiskt att de pratar pĂ„ "problem med kriminaliteten" och menar pĂ„ helt olika sĂ€tt. 😁

Men jag kom att tÀnka pÄ en sak. GÄr de inte i skolan?

Ja, precis... Ture startade larmet...
Haha eller hur.

Oj! Det har du rÀtt i...! Jag har inte tÀnkt pÄ det alls... det borde dom ju göra, vad konstigt! TÀnker, Àven om Fia och Bove av nÄgon anledning inte hade velat att de skulle gÄ i skolan, sÄ mÄste de ju..?

AngÄende pepparkakshuset sÄ sa ju Hobby att det skulle bli julklapp till nÄgon... det kanske Àr den speciella rollen det spelar, men undrar till vem..?
 

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp