Funderade på hur man kan juldekorera på badrummen och så hittade jag ett duschdraperi med jultomten när han åker släde över en stad, kommer bli sååå fint!![]()
Bild??!! Det låter som något jag borde ha i mitt badrum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderade på hur man kan juldekorera på badrummen och så hittade jag ett duschdraperi med jultomten när han åker släde över en stad, kommer bli sååå fint!![]()
Hmm, min mamma gillar Rusta...Mammaaaaa?
![]()
@tolksele Det blir nog fint! Tror inte det passar i vårt badrum men jag ska definitivt leta vidare. Så svårt att julpynta badrummet!
@Mineur Visst är den! Så skönt att någon förstår migRuben är köpt på Rusta! Kanske går att beställa? De hade även rådjurshona med kid (som jag också råkade köpa hehe), isbjörn och siberian huskey
![]()
vart har du hittat den? Nu vill ju jag julpiffa mitt badrum
Jag gör egen pepparkaksdeg efter mormors recept den är bara helt enkelt suverän ... med riktig tjock vispad grädde. Brukar göra ½ sats för det blir så mycket av den.Såg att pepparkaksdegen kommit ut i affären, men har inte köpt någon än. Såg nämligen att jag har kvar en hel burk från förra årets stora julbakFår nog satsa på att göra mycket mindre i år. Tips på annat att julbaka tas tacksamt emot! Här blir det mest pepparkakor, lussekatter och knäck.
Jag gör egen pepparkaksdeg efter mormors recept den är bara helt enkelt suverän ... med riktig tjock vispad grädde. Brukar göra ½ sats för det blir så mycket av den.
Det kan jag göra. Du får pm senare i kväll.Åh, vill du dela med dig av receptet? Skulle vilja ha ett riktigt bra recept, tycker annars att köpepepparkakorna alltid är godare.
Jag gör egen pepparkaksdeg efter mormors recept den är bara helt enkelt suverän ... med riktig tjock vispad grädde. Brukar göra ½ sats för det blir så mycket av den.