Jultråd 2014

Fixade en julkrans till sambon som blev väldigt glad.

Nu börjar lite julpynt komma upp här i stan och snart kommer jag nog inte kunna hålla mig mer från att åka och köpa på mig grejer och pynta här hemma med.
j1MhrbC.jpg

Hihi, jag beställde precis 10 vita hyacinter av en kollega (barnet som säljer), 5 levereras 1 dec o 5 15 dec :D

Ska självklart köpa själv oxå om jag hittar nu :D

Jag hoppas det börjar dyka upp kalendrar snart, får ta en sväng till CG och kolla snart tror jag! Förra året hade dottern en Pixibokskalender och det var ju helt fantastiskt! Vill ha en sån i år igen! :)

Min bror önskade sig köksprylar i julklapp. Gick in i en le creuset outlet i helgen och slog till på en stekpanna (han önskade sig keramisk men en rejäl i gjutjärn är ju faktiskt bättre än så länge!) så andra julklappen är nu ordnad. Tydligen livstidsgaranti så den lär han bli nöjd med :) undrar bara vad det blir till resten av familjen. Mamma är alltid svårast. Någon som har idéer? Hon blir glad för det mesta men hon och gubben hennes gillar hotell och sånt mycket nu för tiden. Slottsweekend kanske?

Jag vill också ha kalender som inte är TBS! Och även om jag gillar Pixie-böcker brukar de ta slut så snabbt :angel:
Alla år innan har min mamma fixat små paket/fina chokladbitar till mig och min "sakkalender" men vet inte om jag får någon i år, tror hon kommer skylla på min ålder men jag är faktiskt bara 25 i passet, inte i själen :arghh:

För övrigt har vi en rosa matta i vardagsrummet, är det ok att köpa en ny röd att ha på jul? :o

ÅÅÅÅ jag har missat massor med julsaker :(. Fick hjärtinfarkt i fredags så sjukhus blev det i helgen.
Krya på dig!!

@tolksele - vaddå, Pixiböcker är väl najs? :D
Men jag håller med, det skulle vara kul med någon kalender själv. Men jag avskyr lakrits och använder typ noll produkter så de som visats tidigare i tråden är inget för mig. Hojta om du hittar någon annan kul! :)

Liknande trådar

Hemmet Har vi ingen jultråd för i år eller har jag missat den? Idag är det dags att börja julpynta hos mig! Har flyttat så det blir kul med... 19 20 21
Svar
418
· Visningar
15 798
Senast: Lingon
·
Hemmet Dags för årets balkongtråd? Jag flyttade i oktober förra året, efter 16 år i samma lägenhet, så nu behöver jag hjälp att inreda min nya... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 351
Senast: Mia_R
·
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
7 606
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För att locka fler äldre att röra på sig satsar RF Sisu nu i oktober på gratis prova-på-aktiviteter för seniorer på Gotland.
Svar
0
· Visningar
157
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V