Lidl har hyacinter. Ikea brukar också vara tidiga på både det och amaryllis.Va?! Finns hyacinter redan?? Måste hitta!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lidl har hyacinter. Ikea brukar också vara tidiga på både det och amaryllis.Va?! Finns hyacinter redan?? Måste hitta!!
Hur gör ni andra med julkalender, finns det någon förutom Bodyshop som kan rekommenderas?![]()
Ah, såg den, hu!Jag köpte en från Lakritsroten, Johan Bülow. Lakrits![]()
Fick precis reklam från Adlibris! https://www.adlibris.com/se/bok/pix..._medium=newsletter&utm_campaign=SE_1446_STORAJag hoppas det börjar dyka upp kalendrar snart, får ta en sväng till CG och kolla snart tror jag! Förra året hade dottern en Pixibokskalender och det var ju helt fantastiskt! Vill ha en sån i år igen!![]()
Såg såna i en Coop Extra-butik (i Gävle) förra veckan.Jag hoppas det börjar dyka upp kalendrar snart, får ta en sväng till CG och kolla snart tror jag! Förra året hade dottern en Pixibokskalender och det var ju helt fantastiskt! Vill ha en sån i år igen!![]()
Hoppas du mår bättreÅÅÅÅ jag har missat massor med julsaker. Fick hjärtinfarkt i fredags så sjukhus blev det i helgen.
Hemskt glömsk, kommer inte ihåg vad jag tänkte göra från ena minuten till den andra. Irriterande.Hoppas du mår bättre
Vi juldiggare tänker på dig och skickar virtuellt pynt med önskan om god bättringÅÅÅÅ jag har missat massor med julsaker. Fick hjärtinfarkt i fredags så sjukhus blev det i helgen.
Krya på dig!!ÅÅÅÅ jag har missat massor med julsaker. Fick hjärtinfarkt i fredags så sjukhus blev det i helgen.