Jag det kan ju inte vara så svårt allsJag tänker gör en själv, typ köpa metallring från panduro och en ljusslinga.
/snåljåp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag det kan ju inte vara så svårt allsJag tänker gör en själv, typ köpa metallring från panduro och en ljusslinga.
/snåljåp![]()
Så bra, köpte en sån glögg förra helgen för att avnjuta vid npgot senare glöggtillfälleOch så har vi smakat på första glöggen igår. Det blev Blossas rosé-variant. Riktigt god faktiskt!
Kanske man får fundera på hur man ska fästa den lite i ringen så att allt inte bara halkar av dockJag det kan ju inte vara så svårt alls! Inte förrän jag förstorade bilden så jag att det "bara" var en metallring och en ljusslinga. Jag trodde först att det var en plexiglasskiva med ljuspunkter i....
![]()
Kanske man får fundera på hur man ska fästa den lite i ringen så att allt inte bara halkar av dock
Jag hade provat med tejp men det hade kanske inte blivit så snyggt![]()
Det finns väldigt små buntband/stripes att köpaKanske man får fundera på hur man ska fästa den lite i ringen så att allt inte bara halkar av dock
Jag hade provat med tejp men det hade kanske inte blivit så snyggt
Edit: Eller varför inte köpa ett snyggt band (rött eller svart etc) och snurra eller knyta rosetter runt punkterna där slingan är runt ringen :idea1: kan bli snyggt!
Om man är en sådan pysselmänniska att man har en limpistol jo ... dvs jag är inte en av demLimpistol?
På panduro kan man köpa band till olika längder man kan önska sig, personalen klipper till den längd man vill haDet finns väldigt små buntband/stripes att köpa![]()
Tipsar finns sådan laddare med som tar alla varianter sv batterier förutom knappcell batterier från aaa och större....Den har jag använt något år när jag inte hade lämpligt uttag vid fönster. Det är rejäla batterier (inte vanliga AA batterier direkt) man får köpa så de funkar nog inte att ladda upp igen, utan det blir en gångs användning av batterierna tror jag.
Annars var det bra, bara jag som var lat inför att byta dem när de tog slut![]()
Men HÄDELSE att ha barnet i krubban innan han är född! Och herdar och vice män ska ju vara ute på äventyr fortfarandeHar plockat fram julkrubban, fixat ett litet ljusarrangemang (som blev vintrigt och fint) samt lyssnar på instrumental julmusik...
Visa bifogad fil 105814
Förra året fick de inte ens lämna förrådet, så det är en klar förbättring även om detaljerna är lite felMen HÄDELSE att ha barnet i krubban innan han är född! Och herdar och vice män ska ju vara ute på äventyr fortfarande![]()